УКР
ENG
POL

Новини

Калькулятор економії при автоматизації документообігу (конструктор, погодження і підписання документів)

Калькулятор допоможе визначити, скільки часу Ваша команда витрачає на оформлення різних документів і скільки Ви реально заощадите навіть при найпростішій автоматизації документообігу.
«Опубліковано 01.08.2021»

Онлайн-гарантійка - це просто реєстрація товару на сайті виробника або все-таки документ?

Закон № 1603-IX від 01.07.2021 р про внесення змін до ст. 7 ЗУ "Про захист прав споживачів" вводить електронні гарантійки, але чи буде вона просто "підтвердженням реєстрації на сайті виробника" або все-таки залишиться "документом"?
«Опубліковано 24.07.2021»

Дата господарської операції на документі ≠ дата накладення КЕП

Абзац третій пункту 187.1 Податкового кодексу України: "Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису";
«Опубліковано 20.07.2021»

Що спільного між азбукою Морзе та кваліфікованим ел. підписом?

Це цікаво: справа Howley v. Whipple: юридично обов'язковий підпис не є строго чорнилом на папері, а скоріше символом, пов'язаним із згодою на правочин. Думка передається на папір пальцем, що спирається на ручку: і не має значення, що в одному випадку використовуються звичайні чорнила для запису, тоді як в іншому випадку більш тонка рідина, відома як електрика, виконує одну і ту саму функцію
«Опубліковано 11.07.2021»

Які існують види електронних підписів?

Законодавство України виділяє наступні види підписів (на додаток до простого підпису на папері): 1) Електронний підпис (надалі - "ЕП") - простий скан зображення підпису на паперовому носії, і удосконалений та кваліфікований підписи; 2) Удосконалений електронний підпис; 3) Кваліфікований електронний підпис; 4) Електронний підпис одноразовим ідентифікатором (смс-код).
«Опубліковано 08.07.2021»

Як перевірити дійсність документів, що посвідчують особу?

необхідно ввести серію та номер документа на сторінці https://nd.dmsu.gov. ua /
«Опубліковано 07.07.2021»

Навіщо потрібно Положення про електронний документообіг

В основу роботи будь-якого підприємства, установи, організації покладено обмін документами, які встановлюють певні процеси та або спричинюють юридичні наслідки. Порядок обігу документів на підприємстві та їх зберігання є дуже важливими для будь-якого бізнесу. Відновлення документів хаодин втрачений місяць може коштувати від 500 дол. США, а тому порядок в документах повинен бути від самого заснування бізнесу.
«Опубліковано 24.06.2021»

Ототожнення електронного доказу як засобу доказування та матеріального носія такого документа є безпідставним

"Ототожнення електронного доказу як засобу доказування та матеріального носія такого документа є безпідставним, оскільки характерною рисою електронного документа є відсутність жорсткої прив'язки до конкретного матеріального носія. У випадку зберігання електронного документа на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа", - з правової позиції, викладеної у постанові об'єднаної палати Касаційного кримінального суду Верховного Суду від 29 березня 2021 року (справа № 554/5090/16-к).
«Опубліковано 21.06.2021»

Безкоштовна розробка договору/скарги та імплементація його в шаблонізатор - акція до Дня Конституції!

Безкоштовна розробка договору/скарги та імплементація його в шаблонізатор за умови поповнення рахунку на 500 грн до 28.07.2021 р. (ці кошти Ви зможете витратити на інші шаблони або ел.документообіг)
«Опубліковано 20.06.2021»

Незабезпечення місць збирання засобів індивідуального захисту салоном краси - документи для захисту

Часто на представників малого та середнього бізнесу складають проктоли про адміністративне правопорушення ст. 44-3 КУпАП, наприклад, щодо салонів краси за незабезпечення місць збирання засобів індивідуального захисту. За порушення карантину настає адміністративна відповідальність за ст. 44-3 КУпАП у разі порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених «Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.
«Опубліковано 18.06.2021»

Як перенести строк розгляду справи про адмін.правопорушення щодо порушення правил карантину?

Не завжди особі, яка вчинила адміністративне правопорушення, достатньо три дні для підготовки до засідання щодо розгляду його справи, наприклад ознайомлення з матеріалами справи, пошук адвоката, вивчення матеріалів справи захисником. В такій ситуації для того, щоб мати можливість захистити свої права, особа може подати заяву про перенесення дати розгліду засідання щодо розгляду його справи про адміністративне правопорушення.
«Опубліковано 02.06.2021»

Справа щодо відсутності у «Дії» атестату відповідності комплексу системи захисту інформації: суть рішення

Справа за № 640/13909/20. Позивач: відсутність атестату відповідності комплексу системи захисту інформаційно-телекомунікаційної системи захисту центрального засвідчувального органу (надалі – КСЗІ ITC ЦЗО) у ДП «Дія» у період з 19.12.2019 до 10.06.2020, що є порушенням норм Закону «Про електронні довірчі послуги» та Закону «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах». Рішення суду: з матеріалів справи не вбачається, що остання є користувачем електронних довірчих послуг надавача електронних довірчих послуг ДП «Дія», внаслідок користування послугами якого порушено її права та інтереси.
«Опубліковано 23.05.2021»

Як підвищити ефективність роботи фрілансера-консультанта?

Для підвищення ефективності роботи фрілансера-консультанта необхідно: визначити, які документи потрібно оформляти з замовниками і перевести їх в шаблонизатор вести реєстр клієнтів в ІнстаДок генерувати автозаполняемие документи підписувати договори, акти, рахунки в системі електронного документообігу ІнстаДок
«Опубліковано 20.05.2021»

Новий продукт: Сконструюй будь-який автозаповнюваний документ сам, швидко і безкоштовно

Допомога програміста не вимагається, легко внести зміни при необхідності. Не витрачайте час на вичитку реквізитів, використовуйте конструктор документів і відчуєте ефект з першого дня!
«Опубліковано 17.05.2021»

Оновлення функціоналу: відправка файлів незареєстрованим користувачам

Відтепер Ви можете відправляти підписані документи на ел.пошту користувачів, не зареєстрованих в системі ел. документообігу ІнстаДок, тобто Вам не потрібно змушувати Ваших контрагентів використовувати ту саму систему ел. документообігу, що й Ви, проте усі відправлені Вами файли збережуться у Вашому особистому кабінеті.
«Опубліковано 20.04.2021»

Як і для чого вести реєстр контрагентів в InstaDoc?

Ведення реєстру контрагентів та належне зберігання сканів документів контрагентів є запорукою сумлінної перевірки контрагента, на випадок, якщо до Вас виникнуть питання, зокрема, від податкової через іншу сторону правочину з Вашою компанією.
«Опубліковано 19.01.2021»

Як підприємству вести документообіг в повному порядку і з мінімальними часовими витратами?

Від правильної і раціональної організації електронного документообігу залежить швидкість проходження документа всіх етапів і відповідальних виконавців, і, як наслідок, оперативність вирішення обумовленого в ньому питання.
«Опубліковано 06.12.2020»

Як отримати ЕЦП (КЕП) в ПриватБанку

Авторизуватися в особистому кабінеті Приват24 Перейти в розділ в верхньому меню «Всі послуги» на верхній панелі, натиснути на рядок «Бізнес» вибрати «Завантажити сертифікат»
«Опубліковано 24.11.2020»

Як новий функціонал ІнстаДок допоможе Вам заощадити час на оформлення та упорядкування документів?

Зберігання установчих документів контрагентів, створення власних автозаповнюваних шаблонів будь-яких документів для власного користування та користування колег, відправка підписаного документа з ІнстаДок на емейл як зареєстрованим, так і незареєстрованим користувачам. Спробувати безкоштовно зараз.
«Опубліковано 19.08.2020»

Присвоєння офіційної електронної адреси. Про що говорить новий законопроект?

Законопроектом пропонується обов’язкове отримання офіційних електронних адрес під час здійснення змін до відомостей про ФОП, юридичну особу, що містяться в Реєстрі або коли дані суб’єкти самостійно забажають такого присвоєння.
«Опубліковано 05.08.2020»

Как правильно организовать документооборот компании?

Як правильно організувати документообіг компанії, а також чому так важливо встановити чіткий регламент обороту документації читайте далі в нашій статті.
«Опубліковано 16.07.2020»

CMR-системы что это? Возможности в современном бизнесе.

Сучасність диктує нові умови для ведення бізнесу. Тому виникає необхідність автоматизувати і стандартизувати роботу з клієнтами і контрагентами - впровадити CRM-систему. Що це за система і що дає її впровадження читайте в статті.
«Опубліковано 07.07.2020»

Переходимо на електронний документообіг. Як це зробити правильно?

Хочете знайти в ногу з часом, підтримувати ефективність компанії та особисту ефективність на високому рівні? Переходьте на електронний документообіг. Як це зробити правильно розберемося разом.
«Опубліковано 07.07.2020»

5 мифов о конфиденциальности, в которые верит большинство людей

Не варто так просто здаватися в боротьбі за власну конфіденційність! Нова концепція конфіденційності повинна враховувати ваші особисті потреби. У вас повинна бути можливість не тільки вибирати рівень своєї «видимості» в Інтернеті, а й регулювати його так часто, як вам захочеться.
«Опубліковано 24.05.2020»

Портал Минэкономики для предпринимателей и системы ЭДО помогают развитию малого и среднего бизнеса в Украине

Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України створило офіційний портал для підприємців. Його головна мета - це підтримка малого і середнього бізнесу в країні.
«Опубліковано 21.04.2020»

Зміна директора (керівника) юридичної особи під час карантину

Для державної реєстрації зміни керівника юридичної особи у Державному єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Вам необхідно підготувати та подати нотаріусу (на час карантину ЦНАПи не надають послуги щодо реєстраційних дій стосовно юридичних осіб) наступні документи...
«Опубліковано 13.04.2020»

Как подготовить договор на продвижение в социальных сетях?

Ведення груп в соціальних мережах на сьогоднішній день використовується багатьма компаніями для просування своїх товарів і послуг. За допомогою нашого сервісу ви економите свій час і отримуєте доступ до шаблонів договорів про надання послуг (в т.ч. послуг маркетингу в соціальних мережах), які враховують всі вимоги законодавства
«Опубліковано 23.03.2020»

Як за допомогою електронного документообігу економити людино-години, а не збільшувати трудовитрати?

Багато компаній відкладають перехід на сучасний формат документообігу, тому що цей процес на перший погляд вимагає витрат часу і коштів. Разом з тим, вони втрачають і нові вигоди
«Опубліковано 14.03.2020»

Визначення дати електронного документа, підписаного КЕП

Що вважається датою складання електронного документу: дата, яка зазначена в ньому, чи дата накладання на нього усіх необхідних електронних підписів? Що думає ДПС щодо цього питання? Чого чекати під час перевірок?
«Опубліковано 18.12.2019»

Как перейти на электронный документооборот? технико-юридические особенности. Мастер-класс, 07 декабря 2019

Ви дізнаєтеся про найважливіші техніко-юридичні особливості переходу на електронний документообіг, як це зробити правильно, безпечно і так, щоб ЕДО заощаджувало час співробітників як на обмін документами, так і на їх створення.
«Опубліковано 14.11.2019»

Чому суд не приймає позовну заяву, підписану кваліфікованим електронним підписом? 

Не зважаючи на існування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, подати позовну заяву до адмінсуду, підписану кваліфікованим електронним підписом не вийде. % аргументів чому на согодні відбувається саме так.
«Опубліковано 29.10.2019»

Вебінар "Як користуватися системою електронного документообігу Інстако (+конструктор документів)"

Дізнайся більше про систему електронного документообігу Інстако та збережи свій час для нових звершень! Запрошуємо на вебінар 13 серпня 2019 року.
«Опубліковано 06.08.2019»

Порядок визначення періоду формування податкових зобов’язань з НДС при підписанні первинних документів КЕП був розтлумачений Державною Фіскальною Службою

Державна фіскальна служба України дала детальніше тлумачення положенням щодо періоду визнання витрат та доходів та періоду формування податкового кредиту, податкових зобов’язань з податку на додану вартість при оформленні первинних документів у разі їх підписання кваліфікованим електронним підписом.
«Опубліковано 31.07.2019»

Вебінар 18 липня о 19:00 на тему "Особливості роботи в системі електронного документообігу ІнСтаКо"

Ви дізнаєтеся про функціонал нашої системи, як заощадити час правника, директора, бухгалтера та інших осіб, які залучені до процесу укладання договорів, за допомогою е-сервісів. Також Ви почуєте про Перший Національний конкурс Шаблон-Challenge.
«Опубліковано 03.07.2019»

Перший Національний конкурс Шаблон-Challenge!

Маєш бажання внести свій вклад в автоматизацію документообігу та стандартизацію документів? Хочеш отримати всеукраїнське визнання? Чи потрібне тобі роялті від продажу свого твору-шаблону? Бажаєш стати «юристом майбутнього»? Плануєш бути розумнішим за робота?
«Опубліковано 12.06.2019»

Персональний Робот-юрист — ваш помічник в роботі з документами

Ви вважаєте себе прогресивною людиною та досвідченим працівником, але досі витрачайте купу часу на заповнення нудних форм та документів, підписання, сканування, розсилання їх контрагентам? Тоді для Вас буде цікаво дізнатися про єдиний в Україні сервіс, який точно стане Вам в пригоді!
«Опубліковано 28.05.2019»

Получение кода LEI – 350 EUR

Наявність у юридичної особи міжнародного коду ідентифікації (Legal Entity Identifier або LEI) - це обов'язкова умова для використання інвестиційного рахунку та для розміщення фінансових інструментів на фондових ринках за кордоном, покупки / продажу зарубіжних цінних паперів
«Опубліковано 25.05.2019»

Вебінар "Документообіг онлайн. Можливості, про які Ви ще не знали"

Ви дізнаєтеся про нові можливості електронного документообігу і як можна заощадити час правника, менеджера, директора, бухгалтера та інших осіб, які залучені до процесу укладання договорів, за допомогою е-сервісів.
«Опубліковано 24.04.2019»

Щодо надання електронних документів під час податкової перевірки

Згідно п. 44.1 ст. 44 Кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та / або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів ...
«Опубліковано 06.03.2019»

Новий закон про захист персональних даних

25 травня вступив новий європейський регламент, який стосується захисту персональних даних, частіше за все в інтернеті його називають абревіатурою – GDPR (General Data Protection Regulation). Метою GDPR є гарантія того, що компанії збиратимуть та зберігатимуть персональну інформацію таким чином, щоб забезпечити максимальний захист приватності осіб.
«Опубліковано 08.01.2019»

Інтеграційне регулювання ринків цінних паперів в ЄС

Регулювання політики ЄС у сфері ринків цінних паперів не обмежується правовідносинами внутрішньо-системного характеру між інституціями ЄС і державами-членами. Воно також характеризується наявністю зовнішнього виміру, що включає сегмент співробітництва ЄС з третіми країнами, в т.ч. й з Україною.
«Опубліковано 18.12.2018»

Кваліфікований електронний підпис та що потрібно знати про нього?

Основна характеристика кваліфікованого цифрового підпису та його дія на практиці. Що таке кваліфікований електронний підпис та з чим його їдять?
«Опубліковано 30.10.2018»

Керівник ГО без зарплати: чи можливо?

Питання: Наразі з’явилося багато громадських організацій, реєструється багато ОСББ. Цікавить питання: чи може керівник ГО бути без зарплати? Є таке поняття як «робота на громадських засадах». Що це таке? Чи може керівник ГО працювати на громадських засадах» без зарплати? Та чи стосується це ОСББ?
«Опубліковано 25.11.2017»

Щодо передачі майнових прав на користування обладнанням як внесок у статутний капітал іншого підприємства

Податкові наслідки передачі майнових прав на користування обладнанням як внесок у статутний капітал іншого підприємства
«Опубліковано 25.11.2017»

При купівлі української сільськогосподарської техніки буде відшкодовуватись 15% вартості

15 лютого, на засіданні КМУ було схвалено рішення щодо компенсації вартості української сільськогосподарської техніки та обладнання у розмірі 15%
«Опубліковано 09.12.2016»

Электронное государство? "Онлайн дом юстиции"

Міністерство юстиції запустило сервіс "Онлайн будинок юстиції". Тепер отримувати документи, виписки, інформацію з держреєстрів, реєструвати ФОП, медіа та громадські організації можна онлайн, не виходячи з дому. Міністерство обіцяє запустити ще 20 онлайн-сервісів.
«Опубліковано 09.12.2016»

Игроки на рынке газа: кто они?

На ринку газу є такі рівні суб'єктів: Постачальники: просто постачальники, постачальники з спецобязанностями - «облгаззбути», гарантовані постачальники, постачальник «останньої надії» - Нафтогаз
«Опубліковано 09.12.2016»

Техніка написання договору

Грамотно складений договір характеризується ясністю, внутрішньою узгодженістю, логічною стрункістю, послідовністю, граматичною правильністю, естетичністю, а також відсутністю недоречної інформації, двозначних і невизначених положень.
«Опубліковано 09.12.2016»
Продиктуйте текст для пошуку
Готово