УКР
ENG
POL
BUL

Як роздратувати колег на дистанційці: 8 простих правил

З віддаленою роботою ми стикаємося з новими викликами. Деякі колеги справляються із завданнями на відмінно, але є і ті, хто, здається, обрав шлях «підривників» ефективної роботи команди. Ось декілька «перевірених» методів, як гарантовано роздратувати своїх колег під час дистанційної роботи (на правах жарту laugh):

1. Відповідайте у месенджері на запити, що надійшли електронною поштою, і навпаки.
Якщо колега написав вам на електронну пошту — дайте відповідь у месенджері. А якщо написав у месенджер — обов'язково відправте відповідь на пошту. Це допоможе створити хаос і триматиме всіх в тонусі.

ЕДО ІнстаДок Ваш помічник в роботі з документами. Зберегти, узгодити, підписати - стає швидко та просто з системою ЕДО ІнстаДок. ІнстаДок дозволяє ефективно управляти вашими документами, забезпечуючи швидкість та безпеку. Попрощайтеся з непотрібними формальностями! Детальніше

2. Надсилайте фото замість скріншотів.
Потрібно передати важливу інформацію? Не витрачайте час на зрозумілі скріншоти — надсилайте фотографії екрана свого ноутбука чи телефону. І нехай колега намагається розібратися, що там на знімку.

3. Якщо потрібен документ із загальної системи — надішліть фото його місцезнаходження.
Замість того, щоб переслати необхідний файл, сфотографуйте, де він знаходиться в системі. При цьому, обов'язково виконайте пункт 1 та 2 — так ваші колеги точно витратять додаткові години на пошуки.

4. Важливі повідомлення ховайте серед дріб'язкових.
Надсилаєте щось дійсно важливе? Запакуйте це повідомлення у купу менш значущих, щоб його було важко знайти. Наприклад: «Привіт! Як справи? Що на вихідні плануєш? О, до речі, договір треба підписати до кінця дня.»

5. По дрібницях телефонуйте, а важливе залишайте для переписки.
Питання, які легко можна вирішити в чаті? Ні, краще дзвонити. А от серйозні справи — нехай почекають у вигляді нескінченних повідомлень. Все одно всі їх прочитають, правда?

6. Не пишіть тему листа або використовуйте щось на кшталт «Договір і рахунок».
Для чого деталізувати тему електронного листа? Обмежтеся коротким «договір» або «рахунок», не вказуючи деталей, як-от назву контрагента, товар чи суму. Колеги повинні навчитися розуміти вас між рядками.

7. Юристи завжди раді скласти акти та рахунки.
Попри їх основні обов'язки, юристи точно зрадіють проханню зробити акти, рахунки або навіть заповнити заявку на закупівлю. Це додасть їм різноманітності у робочі будні.

8. Відправляйте листи в п’ятницю ввечері з позначкою «СРОЧНО» і обов’язково телефонуйте слідом.
Чи є кращий спосіб завершити робочий тиждень, ніж отримати у п'ятницю ввечері лист з терміновим завданням? Для максимального ефекту зателефонуйте відразу після відправки листа, щоб точно переконатися, що ваш запит не залишиться непоміченим.

Розробка Договорів під ключ з компанією ІнстаДок – розробка договору, згідно з запитом і потреб клієнта та створення юридично вірного та законного документа. Будьте впевнені - Ваші інтереси захищені! Детальніше

Ці прості правила допоможуть вам забезпечити хвилю «теплих» почуттів від колег та зроблять вашу дистанційну роботу справді незабутньою!

А якщо без сарказму, то використовуйте Instadoc для підвищення ефективності команди та кращої роботи з документами, і ви уникнете усіх вищезазначених проблем. Instadoc допомагає швидко узгоджувати документи, автоматизувати їх обробку та забезпечити злагоджену роботу вашої команди.

Дата публікації: 20.10.2024

Продиктуйте текст для пошуку
Готово