Як записати і використовувати КЕП на ID-картці
Як повідомило МІністерство цифрової трансорфмації України на своїй сторінці Фесбук, з лютого 2020 року громадяни України, які досягли 18 років, можуть безкоштовно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на ID-картку. Особисті ключі до підпису зберігаються на безконтактному електронному носії (чіпі). Завдяки КЕП на ID можна отримувати адмінпослуги, укладати угоди, здійснювати банківські операції, оформлювати доручення онлайн.
Нагадаємо, що кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (стаття 1 ЗУ "Про електронні довірчі послуги").
Як значиться на офіційному веб-сайті Державної міграційної служби України, наразі послугу можна отримати двома способами:
- одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
- записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.
ВАЖЛИВО: для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.
Оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням.
УВАГА! Під час карантину отримати КЕП можливо лише за попереднім записом у АЦСК МВС України на телефоном.
Термін дії сертифікатів ключів КЕП становить 2 роки.
За повідомленням Міністерства цифрової трансформації України, щоб використати КЕП на ID-картці, потрібно мати зчитувач інформації, який підключається до ПК чи смартфону з підтримкою технології NFC та програмне забезпечення відповідно для вашої платформи – Windows, MacOS, Android чи IOS.
Реєструйтесь на сайті ІнстаДок та використовуйте зручну систему електронного документообігу. Додайте контрагентів, оберіть шаблон і підпишіть потрібний документ прямо зараз!
Дата публікації: 04.01.2022