УКР
ENG
POL
BUL

Зміна директора (керівника) юридичної особи під час карантину

Для державної реєстрації зміни керівника юридичної особи у Державному єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Вам необхідно підготувати та подати нотаріусу (на час карантину ЦНАПи не надають послуги щодо реєстраційних дій стосовно юридичних осіб) наступні документи:

  1. Правильно заповнений бланк (з сайту ВРУ) заяви / форми на реєстрацію змін юридичної особи. Необхідно заповнити і подати нотаріусу (реєстратору) лише ті сторінки, які стосуються зміни керівника Вашого підприємства. На першій сторінці відмічаємо “Зміна керівника”. Така заява підписується старим директором, якщо заява на реєстрацію подається до закінчення строку його повноважень, або новим директором, якщо заяву реєстратор (нотаріус) приймає після закінчення повноважень старого директора, бажано подавати на реєстрацію в перший день повноважень нового директора.
  2. Рішення або протокол загальних зборів учасників ТОВ, ПП про відповідну зміну директора / керівника. Підпис учасника (ів) засвідчується нотаріально. Оригінал залишається у реєстратора, тому обов’язково зробіть собі копію. Підписують такий документ або усі учасники згідно статуту підприємства (як правило необхідна проста більшість, однак статутом можуть бути встановлена підвищена квота голосів), або головуючий і секретар (в цьому випадку печатки не потрібні).
  3. Документ, що засвідчує повноваження підписантів учасників юрособи, в якій змінюється керівник, наприклад протокол (рішення) (аналогічно: підписують або усі учасники, або головуючий і секретар), якщо учасник - юридична особа, або просте письмове рішення, якщо учасник є фізичною особою.
  4. Доручення на проведення зміни керівника / директора підприємства. Доручення необхідне, якщо особа, яка подає документи на зміну директора не є засновником.
  5. Копія паспорта нового директора та його реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ІПН).

 

Після процедури реєстрації змін у Вас на руках мають бути наступні документи:

  • Опис по Вашому підприємству з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Вашого підприємства (у Вашому випадку це Виписка).

 

!!! Для автоматичного заповнення документів даними в системі InstaDoc потрібно додати контрагентів в "меню - мої контрагенти - додати..." !!!

Матеріал підготувала:

                             

Тетяна Венгаренко

Адвокат

 

Для детальних консультацій:

Тел.+380665865782 

E-mail: urist77@i.ua

 

З питань переходу на електронний документообіг, використання конструктора документів контактуйте:

Тел./whatsapp +380637886291

Viber/telegram +380507890409

E-mail info@instaco.com.ua

 

 

Дата публікації: 13.04.2020

Продиктуйте текст для пошуку
Готово