Робота з документами - клік-клік і готово!
Є шаблони документів (в основному запит був на кредитні угоди), які доступні працівникам відділень за назвами кредитних продуктів (ніхто, крім визначених супер адміном адмінів (тобто осіб, які вносять зміни в шаблони договорів і додаткових угод) не може вносити зміни в шаблони).
Вносити зміни в шаблони можна протягом дня (не чекати післяопераційного часу).
Згрупувати шаблони та документи можна по напрямках продуктів (корпоративний бізнес, роздріб і т.п.).
Процес підготовки працівником відділення документу з клієнтом матиме наступний вигляд:
Процес підготовки працівником відділення додаткової угоди з клієнтом матиме наступний вигляд:
Проблеми, які вирішує таке рішення:
Формуються групи по назвах підприємств *ТОВ “Педіатрія”, ТОВ “Стоматологія” тощо.
На кожну групу заводиться свій пакет шаблонів документів.
Бухгалтер генерує заяву з шаблонів групи та направляє її на підписання працівнику по маршруту “підписання - емейл працівника”.
Працівник в своєму акаунті підписав заяву.
В меню погодження і підписання бухгалтер її побачив. Працівники в групу не додаються і відповідно не бачить документи одне одного.
Вигоди ДЛЯ ВЛАСНИКА:
Вигоди ДЛЯ ПРАЦІВНИКА:
© instaco.com.ua, 2024