Wiadomości

Агентський договір та його відмінність від іншого посередництва (+ шаблони договорів)

Агентська діяльність - це завжди підприємницька діяльність. Отже, відповідна реєстрація та відповідні КВЕД на здійснення агентської діяльності є необхідними.
«opublikowane 17.10.2021»

Збільшення статутного капіталу ТОВ (+шаблони протоколів)

Законом передбачено два шляхи блільшення статутного капіталу товариства: 1. Збільшення статутного капіталу без додаткових вкладів (за рахунок нерозподіленого прибутку товариства). Рішення про таке збільшення статутного капіталу приймається загальними зборами учасників товариства та оформлюється протоколом (або одноосібним рішенням власника). 2. Збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових вкладів (за рахунок додаткових вкладів учасників та/або третіх осіб за рішенням загальних зборів учасників.). Таке збільшення статутного капіталу здійснюється у такому порядку: ухвалення загальними зборами учасників рішення про залучення додаткових вкладів, укладення договору про внесення додаткового вкладу з учасником та/або третьою особою, ухвалення загальними зборами учасників остаточного рішення про затвердження результатів внесення додаткових вкладів учасниками товариства та/або третіми особами.
«opublikowane 11.10.2021»

КІК що це?! Оподаткування прибутку КІК починаючи з 01 січня 2022 року.

КІК - це будь-яка юридична особа, зареєстрована в іноземній державі або території, яка визнається такою, що знаходиться під контролем фізичної особи - резидента України або юридичної особи - резидента України відповідно до правил, визначених цим Кодексом. Контролюючою особою є фізична особа або юридична особа - резиденти України, що є прямими або опосередкованими власниками (контролерами) контрольованої іноземної компанії. Платником податку щодо прибутку контрольованої іноземної компанії є контролююча особа. Першим звітним (податковим) роком для звіту про контрольовані іноземні компанії є 2022 рік . Контролюючі особи мають право подати звіт про контрольовані іноземні компанії за 2022 рік до контролюючого органу одночасно з поданням річної декларації про майновий стан і доходи або податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2023 рік із включенням зазначеного у такому звіті скоригованого прибутку контрольованої іноземної компанії, що підлягає оподаткуванню в Україні, до показників відповідних декларацій за 2023 рік. Повідомлення про набуття або припинення участі у контрольованих іноземних компаніях необхідно буде подавати з 01 січня 2022 року.
«opublikowane 04.10.2021»

Do 11.10.2021 r. należy zdążyć wykonać aktualizacje danych o beneficjencie rzeczywistym

Osoby prawne zarejestrowane przed 28.04.2020 r. są zobowiązane do 11.10.2021 r. do złożenia rejestratorowi państwowemu informacji o beneficjencie rzeczywistym i strukturze własności (niezależnie od tego, czy informacje o nich są aktualne, czy też wymagają aktualizacji). Począwszy od roku 2022 i każdego roku osoby prawne są zobowiązane do potwierdzenia informacji o beneficjencie rzeczywistym właściciela w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rejestracji państwowej utworzenia takiej osoby prawnej. Ponadto, osoby prawne są zobowiązane do informowania rejestratora państwowego o zmianie informacji dot. beneficjenta rzeczywistego właściciela i struktury własności w ciągu 30 dni roboczych od dnia ich zaistnienia. Wymienione nie dotyczy partii politycznych, formacji strukturalnych partii politycznych, związków zawodowych, ich stowarzyszeń, organizacji związków zawodowych przewidzianych w statucie związków zawodowych i ich stowarzyszeń, związki twórcze, lokalne ośrodki związków twórczych, organizacji pracodawców i ich stowarzyszeń, stowarzyszenia adwokackie, izby handlowo-przemysłowe, stowarzyszenia współwłaścicieli budynków wielomieszkalnych, organizacje religijne, organy państwowe, organy władz lokalnych, ich stowarzyszenia, przedsiębiorstwa państwowe i komunalne, instytucje, organizacje. Za niezgłoszenie lub nieterminowe zgłoszenie rejestratorowi państwowemu informacji dot. beneficjenta rzeczywistego właściciela i struktury własności, nieutrzymywanie takich informacji w aktualnym stanie i brak aktualizacji takich informacji, jest przewidziana odpowiedzialność w wysokości od 17 000,00 UAH do 51 000,00 UAH, której podlega kierownik osoby prawnej lub osoba upoważniona.
«opublikowane 22.09.2021»

У Вас є боржник щодо якого відкрите банкрутство? Пишемо заяву з грошовими вимогами до боржника.

Вимоги конкурсного кредитора до боржника виникають до дня відкриття провадження у справі про банкуртство. Склад і розмір грошових вимог кредиторів визначаються в національній валюті України. Заява з грошовими вимогами до боржника подається до суду, який розглядає справу про банкрутство, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Офіційне оприлюднення про відкриття банкрутства здійснюється на веб-сайті Вищого господарського суду України. За подання заяви з вимогами до боржника сплачується судовий збір - 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Копію заяви та доданих до неї документів кредитор надсилає боржнику та розпоряднику майна, а докази надіслання надає суду разом із заявою. Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення 30-денного строку, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
«opublikowane 15.09.2021»

Нові стандарти оформлення документів, у тому числі електронних

01 вересня 2021р. надано чинності новому стандарту ДСТУ 4163:2020 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів". Стандарт прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01 липня 2020 р. № 144. Відповідно, 01.09.2021р. раніше діючий ДСТУ 4163-2003 втратив чинність Новий стандарт ДСТУ 4163:2020 поширюється на будь-які організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації, тобто розповсюджується і на електронні документи. При цьому, особистий підпис у всіх реквізитах електронного документа, до складу яких він входить, замінюють електронним підписом, що створюється відповідно до законів України, а відбиток печатки в усіх реквізитах електронного документа, до складу яких він входить, замінюють електронною печаткою, що створюється відповідно до вимог законів України. У разі створення примірника електронного документа з паперовим носієм інформації на ньому проставляють штрих-код або QR-код. ДСТУ 4163:2020 передбачає, щякі відомості мають міститися у штрих-коді та QR-коді.
«opublikowane 04.09.2021»

Який порядок надання електронних документів великим платником податків при податковій перевірці

Платник податків зобов'язаний надати контролюючому органу у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Електронні документи (інформація) ВПП надаються у форматі XML у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA)...
«opublikowane 30.08.2021»

з 23 серпня 2021 року, власникам е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон не потрібно надавати копії документів, що посвідчують особу під час отримання послуг у Надавача ЕДП ІДД ДПС

З 23 серпня 2021 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», яким передбачено закріплення на рівні закону України можливості використання громадянами України відображення ...
«opublikowane 29.08.2021»

Кейс: автоматизація кадрів - досить возити заяви і накази кур'єром

Приклад автоматизації частини кадрового документообігу на підприємстві: Крок 1 Ваш працівник генерує з шаблону і підписує заяву на відпустку та надсилає на погодження відділу кадрів та директору Крок 2 Відділ кадрів погоджує заяву на відпустку або відхиляє (з коментарем). Відділ кадрів генерує наказ на відпустку на надсилає директору та працівнику на підписання Крок 3 Директор підписує або відхиляє з коментарем заяву на відпустку (візує) та підписує або відхиляє з коментарем наказ на відпустку, після чого в усіх ланках (ініціатора-працівника, відділу кадрів, директора) відображається відповідний статус документів Крок 4 Працівник підписує наказ на відпустку. Усі документи з оригінальними підписами наявні у суб'єктах усього ланцюжка процесу.
«opublikowane 25.08.2021»

Сервіс автоматичної оцінки вартості нерухомості

введено в експлуатацію єдину базу даних звітів про оцінку з модулем електронного визначення оціночної вартості, сервісом послуги електронного визначення оціночної вартості та автоматичного формування електронних довідок про оціночну вартість об’єкта нерухомості (https://evaluation.spfu.gov.ua)
«opublikowane 07.08.2021»

Калькулятор економії при автоматизації документообігу (конструктор, погодження і підписання документів)

Калькулятор допоможе визначити, скільки часу Ваша команда витрачає на оформлення різних документів і скільки Ви реально заощадите навіть при найпростішій автоматизації документообігу.
«opublikowane 01.08.2021»

Онлайн-гарантійка - це просто реєстрація товару на сайті виробника або все-таки документ?

Закон № 1603-IX від 01.07.2021 р про внесення змін до ст. 7 ЗУ "Про захист прав споживачів" вводить електронні гарантійки, але чи буде вона просто "підтвердженням реєстрації на сайті виробника" або все-таки залишиться "документом"?
«opublikowane 24.07.2021»

Дата господарської операції на документі ≠ дата накладення КЕП

Абзац третій пункту 187.1 Податкового кодексу України: "Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису";
«opublikowane 20.07.2021»

Що спільного між азбукою Морзе та кваліфікованим ел. підписом?

Це цікаво: справа Howley v. Whipple: юридично обов'язковий підпис не є строго чорнилом на папері, а скоріше символом, пов'язаним із згодою на правочин. Думка передається на папір пальцем, що спирається на ручку: і не має значення, що в одному випадку використовуються звичайні чорнила для запису, тоді як в іншому випадку більш тонка рідина, відома як електрика, виконує одну і ту саму функцію
«opublikowane 11.07.2021»

Які існують види електронних підписів?

Законодавство України виділяє наступні види підписів (на додаток до простого підпису на папері): 1) Електронний підпис (надалі - "ЕП") - простий скан зображення підпису на паперовому носії, і удосконалений та кваліфікований підписи; 2) Удосконалений електронний підпис; 3) Кваліфікований електронний підпис; 4) Електронний підпис одноразовим ідентифікатором (смс-код).
«opublikowane 08.07.2021»

Як перевірити дійсність документів, що посвідчують особу?

необхідно ввести серію та номер документа на сторінці https://nd.dmsu.gov. ua /
«opublikowane 07.07.2021»

Навіщо потрібно Положення про електронний документообіг

В основу роботи будь-якого підприємства, установи, організації покладено обмін документами, які встановлюють певні процеси та або спричинюють юридичні наслідки. Порядок обігу документів на підприємстві та їх зберігання є дуже важливими для будь-якого бізнесу. Відновлення документів хаодин втрачений місяць може коштувати від 500 дол. США, а тому порядок в документах повинен бути від самого заснування бізнесу.
«opublikowane 24.06.2021»

Ототожнення електронного доказу як засобу доказування та матеріального носія такого документа є безпідставним

"Ототожнення електронного доказу як засобу доказування та матеріального носія такого документа є безпідставним, оскільки характерною рисою електронного документа є відсутність жорсткої прив'язки до конкретного матеріального носія. У випадку зберігання електронного документа на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа", - з правової позиції, викладеної у постанові об'єднаної палати Касаційного кримінального суду Верховного Суду від 29 березня 2021 року (справа № 554/5090/16-к).
«opublikowane 21.06.2021»

Безкоштовна розробка договору/скарги та імплементація його в шаблонізатор - акція до Дня Конституції!

Безкоштовна розробка договору/скарги та імплементація його в шаблонізатор за умови поповнення рахунку на 500 грн до 28.07.2021 р. (ці кошти Ви зможете витратити на інші шаблони або ел.документообіг)
«opublikowane 20.06.2021»

Незабезпечення місць збирання засобів індивідуального захисту салоном краси - документи для захисту

Часто на представників малого та середнього бізнесу складають проктоли про адміністративне правопорушення ст. 44-3 КУпАП, наприклад, щодо салонів краси за незабезпечення місць збирання засобів індивідуального захисту. За порушення карантину настає адміністративна відповідальність за ст. 44-3 КУпАП у разі порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених «Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.
«opublikowane 18.06.2021»

Як перенести строк розгляду справи про адмін.правопорушення щодо порушення правил карантину?

Не завжди особі, яка вчинила адміністративне правопорушення, достатньо три дні для підготовки до засідання щодо розгляду його справи, наприклад ознайомлення з матеріалами справи, пошук адвоката, вивчення матеріалів справи захисником. В такій ситуації для того, щоб мати можливість захистити свої права, особа може подати заяву про перенесення дати розгліду засідання щодо розгляду його справи про адміністративне правопорушення.
«opublikowane 02.06.2021»

Справа щодо відсутності у «Дії» атестату відповідності комплексу системи захисту інформації: суть рішення

Справа за № 640/13909/20. Позивач: відсутність атестату відповідності комплексу системи захисту інформаційно-телекомунікаційної системи захисту центрального засвідчувального органу (надалі – КСЗІ ITC ЦЗО) у ДП «Дія» у період з 19.12.2019 до 10.06.2020, що є порушенням норм Закону «Про електронні довірчі послуги» та Закону «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах». Рішення суду: з матеріалів справи не вбачається, що остання є користувачем електронних довірчих послуг надавача електронних довірчих послуг ДП «Дія», внаслідок користування послугами якого порушено її права та інтереси.
«opublikowane 23.05.2021»

Як підвищити ефективність роботи фрілансера-консультанта?

Для підвищення ефективності роботи фрілансера-консультанта необхідно: визначити, які документи потрібно оформляти з замовниками і перевести їх в шаблонизатор вести реєстр клієнтів в ІнстаДок генерувати автозаполняемие документи підписувати договори, акти, рахунки в системі електронного документообігу ІнстаДок
«opublikowane 20.05.2021»

Новий продукт: Сконструюй будь-який автозаповнюваний документ сам, швидко і безкоштовно

Допомога програміста не вимагається, легко внести зміни при необхідності. Не витрачайте час на вичитку реквізитів, використовуйте конструктор документів і відчуєте ефект з першого дня!
«opublikowane 17.05.2021»

Оновлення функціоналу: відправка файлів незареєстрованим користувачам

Відтепер Ви можете відправляти підписані документи на ел.пошту користувачів, не зареєстрованих в системі ел. документообігу ІнстаДок, тобто Вам не потрібно змушувати Ваших контрагентів використовувати ту саму систему ел. документообігу, що й Ви, проте усі відправлені Вами файли збережуться у Вашому особистому кабінеті.
«opublikowane 20.04.2021»

Як і для чого вести реєстр контрагентів в InstaDoc?

Ведення реєстру контрагентів та належне зберігання сканів документів контрагентів є запорукою сумлінної перевірки контрагента, на випадок, якщо до Вас виникнуть питання, зокрема, від податкової через іншу сторону правочину з Вашою компанією.
«opublikowane 19.01.2021»

Як підприємству вести документообіг в повному порядку і з мінімальними часовими витратами?

Від правильної і раціональної організації електронного документообігу залежить швидкість проходження документа всіх етапів і відповідальних виконавців, і, як наслідок, оперативність вирішення обумовленого в ньому питання.
«opublikowane 06.12.2020»

Як отримати ЕЦП (КЕП) в ПриватБанку

Авторизуватися в особистому кабінеті Приват24 Перейти в розділ в верхньому меню «Всі послуги» на верхній панелі, натиснути на рядок «Бізнес» вибрати «Завантажити сертифікат»
«opublikowane 24.11.2020»

Як новий функціонал ІнстаДок допоможе Вам заощадити час на оформлення та упорядкування документів?

Зберігання установчих документів контрагентів, створення власних автозаповнюваних шаблонів будь-яких документів для власного користування та користування колег, відправка підписаного документа з ІнстаДок на емейл як зареєстрованим, так і незареєстрованим користувачам. Спробувати безкоштовно зараз.
«opublikowane 19.08.2020»

Присвоєння офіційної електронної адреси. Про що говорить новий законопроект?

Законопроектом пропонується обов’язкове отримання офіційних електронних адрес під час здійснення змін до відомостей про ФОП, юридичну особу, що містяться в Реєстрі або коли дані суб’єкти самостійно забажають такого присвоєння.
«opublikowane 05.08.2020»

Как правильно организовать документооборот компании?

Як правильно організувати документообіг компанії, а також чому так важливо встановити чіткий регламент обороту документації читайте далі в нашій статті.
«opublikowane 16.07.2020»

CMR-системы что это? Возможности в современном бизнесе.

Сучасність диктує нові умови для ведення бізнесу. Тому виникає необхідність автоматизувати і стандартизувати роботу з клієнтами і контрагентами - впровадити CRM-систему. Що це за система і що дає її впровадження читайте в статті.
«opublikowane 07.07.2020»

Переходимо на електронний документообіг. Як це зробити правильно?

Хочете знайти в ногу з часом, підтримувати ефективність компанії та особисту ефективність на високому рівні? Переходьте на електронний документообіг. Як це зробити правильно розберемося разом.
«opublikowane 07.07.2020»

5 мифов о конфиденциальности, в которые верит большинство людей

Не варто так просто здаватися в боротьбі за власну конфіденційність! Нова концепція конфіденційності повинна враховувати ваші особисті потреби. У вас повинна бути можливість не тільки вибирати рівень своєї «видимості» в Інтернеті, а й регулювати його так часто, як вам захочеться.
«opublikowane 24.05.2020»

Портал Минэкономики для предпринимателей и системы ЭДО помогают развитию малого и среднего бизнеса в Украине

Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України створило офіційний портал для підприємців. Його головна мета - це підтримка малого і середнього бізнесу в країні.
«opublikowane 21.04.2020»

Зміна директора (керівника) юридичної особи під час карантину

Для державної реєстрації зміни керівника юридичної особи у Державному єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Вам необхідно підготувати та подати нотаріусу (на час карантину ЦНАПи не надають послуги щодо реєстраційних дій стосовно юридичних осіб) наступні документи...
«opublikowane 13.04.2020»

Как подготовить договор на продвижение в социальных сетях?

Ведення груп в соціальних мережах на сьогоднішній день використовується багатьма компаніями для просування своїх товарів і послуг. За допомогою нашого сервісу ви економите свій час і отримуєте доступ до шаблонів договорів про надання послуг (в т.ч. послуг маркетингу в соціальних мережах), які враховують всі вимоги законодавства
«opublikowane 23.03.2020»

Як за допомогою електронного документообігу економити людино-години, а не збільшувати трудовитрати?

Багато компаній відкладають перехід на сучасний формат документообігу, тому що цей процес на перший погляд вимагає витрат часу і коштів. Разом з тим, вони втрачають і нові вигоди
«opublikowane 14.03.2020»

Визначення дати електронного документа, підписаного КЕП

Що вважається датою складання електронного документу: дата, яка зазначена в ньому, чи дата накладання на нього усіх необхідних електронних підписів? Що думає ДПС щодо цього питання? Чого чекати під час перевірок?
«opublikowane 18.12.2019»

Как перейти на электронный документооборот? технико-юридические особенности. Мастер-класс, 07 декабря 2019

Ви дізнаєтеся про найважливіші техніко-юридичні особливості переходу на електронний документообіг, як це зробити правильно, безпечно і так, щоб ЕДО заощаджувало час співробітників як на обмін документами, так і на їх створення.
«opublikowane 14.11.2019»

Чому суд не приймає позовну заяву, підписану кваліфікованим електронним підписом? 

Не зважаючи на існування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, подати позовну заяву до адмінсуду, підписану кваліфікованим електронним підписом не вийде. % аргументів чому на согодні відбувається саме так.
«opublikowane 29.10.2019»

Вебінар "Як користуватися системою електронного документообігу Інстако (+конструктор документів)"

Дізнайся більше про систему електронного документообігу Інстако та збережи свій час для нових звершень! Запрошуємо на вебінар 13 серпня 2019 року.
«opublikowane 06.08.2019»

Порядок визначення періоду формування податкових зобов’язань з НДС при підписанні первинних документів КЕП був розтлумачений Державною Фіскальною Службою

Державна фіскальна служба України дала детальніше тлумачення положенням щодо періоду визнання витрат та доходів та періоду формування податкового кредиту, податкових зобов’язань з податку на додану вартість при оформленні первинних документів у разі їх підписання кваліфікованим електронним підписом.
«opublikowane 31.07.2019»

Вебінар 18 липня о 19:00 на тему "Особливості роботи в системі електронного документообігу ІнСтаКо"

Ви дізнаєтеся про функціонал нашої системи, як заощадити час правника, директора, бухгалтера та інших осіб, які залучені до процесу укладання договорів, за допомогою е-сервісів. Також Ви почуєте про Перший Національний конкурс Шаблон-Challenge.
«opublikowane 03.07.2019»

Перший Національний конкурс Шаблон-Challenge!

Маєш бажання внести свій вклад в автоматизацію документообігу та стандартизацію документів? Хочеш отримати всеукраїнське визнання? Чи потрібне тобі роялті від продажу свого твору-шаблону? Бажаєш стати «юристом майбутнього»? Плануєш бути розумнішим за робота?
«opublikowane 12.06.2019»

Персональний Робот-юрист — ваш помічник в роботі з документами

Ви вважаєте себе прогресивною людиною та досвідченим працівником, але досі витрачайте купу часу на заповнення нудних форм та документів, підписання, сканування, розсилання їх контрагентам? Тоді для Вас буде цікаво дізнатися про єдиний в Україні сервіс, який точно стане Вам в пригоді!
«opublikowane 28.05.2019»

Получение кода LEI – 350 EUR

Наявність у юридичної особи міжнародного коду ідентифікації (Legal Entity Identifier або LEI) - це обов'язкова умова для використання інвестиційного рахунку та для розміщення фінансових інструментів на фондових ринках за кордоном, покупки / продажу зарубіжних цінних паперів
«opublikowane 25.05.2019»

Вебінар "Документообіг онлайн. Можливості, про які Ви ще не знали"

Ви дізнаєтеся про нові можливості електронного документообігу і як можна заощадити час правника, менеджера, директора, бухгалтера та інших осіб, які залучені до процесу укладання договорів, за допомогою е-сервісів.
«opublikowane 24.04.2019»

Щодо надання електронних документів під час податкової перевірки

Згідно п. 44.1 ст. 44 Кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та / або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів ...
«opublikowane 06.03.2019»

Новий закон про захист персональних даних

25 травня вступив новий європейський регламент, який стосується захисту персональних даних, частіше за все в інтернеті його називають абревіатурою – GDPR (General Data Protection Regulation). Метою GDPR є гарантія того, що компанії збиратимуть та зберігатимуть персональну інформацію таким чином, щоб забезпечити максимальний захист приватності осіб.
«opublikowane 08.01.2019»

Інтеграційне регулювання ринків цінних паперів в ЄС

Регулювання політики ЄС у сфері ринків цінних паперів не обмежується правовідносинами внутрішньо-системного характеру між інституціями ЄС і державами-членами. Воно також характеризується наявністю зовнішнього виміру, що включає сегмент співробітництва ЄС з третіми країнами, в т.ч. й з Україною.
«opublikowane 18.12.2018»

Кваліфікований електронний підпис та що потрібно знати про нього?

Основна характеристика кваліфікованого цифрового підпису та його дія на практиці. Що таке кваліфікований електронний підпис та з чим його їдять?
«opublikowane 30.10.2018»

Керівник ГО без зарплати: чи можливо?

Питання: Наразі з’явилося багато громадських організацій, реєструється багато ОСББ. Цікавить питання: чи може керівник ГО бути без зарплати? Є таке поняття як «робота на громадських засадах». Що це таке? Чи може керівник ГО працювати на громадських засадах» без зарплати? Та чи стосується це ОСББ?
«opublikowane 25.11.2017»

Щодо передачі майнових прав на користування обладнанням як внесок у статутний капітал іншого підприємства

Податкові наслідки передачі майнових прав на користування обладнанням як внесок у статутний капітал іншого підприємства
«opublikowane 25.11.2017»

При купівлі української сільськогосподарської техніки буде відшкодовуватись 15% вартості

15 лютого, на засіданні КМУ було схвалено рішення щодо компенсації вартості української сільськогосподарської техніки та обладнання у розмірі 15%
«opublikowane 09.12.2016»

Электронное государство? "Онлайн дом юстиции"

Міністерство юстиції запустило сервіс "Онлайн будинок юстиції". Тепер отримувати документи, виписки, інформацію з держреєстрів, реєструвати ФОП, медіа та громадські організації можна онлайн, не виходячи з дому. Міністерство обіцяє запустити ще 20 онлайн-сервісів.
«opublikowane 09.12.2016»

Игроки на рынке газа: кто они?

На ринку газу є такі рівні суб'єктів: Постачальники: просто постачальники, постачальники з спецобязанностями - «облгаззбути», гарантовані постачальники, постачальник «останньої надії» - Нафтогаз
«opublikowane 09.12.2016»

Техніка написання договору

Грамотно складений договір характеризується ясністю, внутрішньою узгодженістю, логічною стрункістю, послідовністю, граматичною правильністю, естетичністю, а також відсутністю недоречної інформації, двозначних і невизначених положень.
«opublikowane 09.12.2016»
Dyktuj tekst do wyszukiwania
Gotowe