УКР
ENG
POL

Система електронного документообігу

Ваш ідеальний документообіг


Зручна система внутрішнього і зовнішнього документообігу для малого та середнього бізнесу, компаній і груп компаній.

 

 

Навіщо потрібен ЕДО з InstaDoc?

1. Знижує вартість доставки документів у 70 разів. Таким чином це дозволяє зекономити на кур'єрських та поштових послугах у місяць від 100 гривень до 10 000.

 

2. Прискорює доставку до однієї секунди, на відміну від звичних 3-15 робочих днів. Для отримання передоплати від контрагента Вам більше не потрібно очікувати обсіну паперовими документами, що займає кілька тижнів.

 

3. Дозволяє зберегти всі Ваші документи в безпечному хмарному сервісі. Відновлення документів коштує не менше 500 $ за кожний загублений місяць. З ЕДО Ви захистите себе від цих витрат. 

 

4. Ваші співробітники будуть займатися важливими і пріоритетними завданнями, а не витрачати до 30% часу просто на сканування і копіпаст. Налаштуйте шаблони договорів, додаткових угод, актів, рахунків (в т.ч. двомовних), і Ви уникнете одруків в документах, а персонал будезайматися завданнями, які дозволять Вашій компанії бути більшконкурентоздатною.

 

5. Ви отримаєте доступ до бази шаблонів договорів. Створення одного типового договору коштує на ринку 100-200 $, а в середньому щомісяця потрібні 2 таких (навіть для малого бізнесу). Тому електронний документообіг з InstaDoc дає можливість заощадити до 4800 $ тільки завдяки доступу до шаблонів.

 

Основні функціональні переваги

  • трьохмовний реєстр контрагентів
  • дані з ЄДР по контрагентах, зареєстрованих в Україні, підтягуються з ЄДР
  • приймаються абсолютні усі КЕП, видані в Україні;
  • автоматизований реєстр документів;
  • в реєстрі документі можна зберігати не лише документи, підписані в InstaDoc, а й в ынших системах та просто скани;
  • номер, дата та інші атрибути документа, згенерованого в системі, автоматично відображаються в реестрі документів;
  • документ, підписаний КЕП в InstaDoc, можна відправити контрагенту просто на е-мейл, таким чином, Вашим контрагентам не обов'язково використовувати ту саму систему електронного документообігу, що й Вам; 
  • надзвичайно гнучкий конструктор документів дозволяє без допомоги технарів налаштовувати будь-які навість самі складні шаблони договорів;
  • шаблон документів - це вже підготовлений пакет документів, які пов'язані між собою, при використанні конструктора документів Вам не потрібно додатково пов'язувати документи між собою.
  • інтеграція з іншими системами

 

 

Підключайтесь до системи ЕДО прямо зараз та отримайте безліч переваг роботи і економію часу

 

Як скористатися? 

 

 

 

 

  ТАРИФИ

для надання послуг (права на користування  частиною програмного забезпечення для піпису документів кваліфікованим електронним підписом) третім особам

 

 

Кількість підписів в тарифі Ліцензіата (тариф Ліцензіата, який передбачає строк дії - один рік)

 

Ціна тарифу, грн., без ПДВ

Ціна за підпис, грн, без ПДВ
 1. 

100

 

140

1,4
 2. 

200

 

260

1,3
 3. 

500

 

600

1,2
 4.   

1000

 

800

0,8

 Ознайомитися з додатковими тарифами можна за посиланням

 

Тариф на інтеграцію по АРІ з сайтом клієнта - 2000 грн/рік.

Продиктуйте текст для пошуку
Готово