Система електронного документообігу
Ваш ідеальний документообіг
Зручна система внутрішнього і зовнішнього документообігу для малого та середнього бізнесу, компаній і груп компаній.
Зручна система внутрішнього і зовнішнього документообігу для малого та середнього бізнесу, компаній і груп компаній.
Навіщо потрібен ЕДО з InstaDoc?
1. Знижує вартість доставки документів у 70 разів. Таким чином це дозволяє зекономити на кур'єрських та поштових послугах у місяць від 100 гривень до 10 000.
2. Прискорює доставку до однієї секунди, на відміну від звичних 3-15 робочих днів. Для отримання передоплати від контрагента Вам більше не потрібно очікувати обсіну паперовими документами, що займає кілька тижнів.
3. Дозволяє зберегти всі Ваші документи в безпечному хмарному сервісі. Відновлення документів коштує не менше 500 $ за кожний загублений місяць. З ЕДО Ви захистите себе від цих витрат.
4. Ваші співробітники будуть займатися важливими і пріоритетними завданнями, а не витрачати до 30% часу просто на сканування і копіпаст. Налаштуйте шаблони договорів, додаткових угод, актів, рахунків (в т.ч. двомовних), і Ви уникнете одруків в документах, а персонал будезайматися завданнями, які дозволять Вашій компанії бути більшконкурентоздатною.
5. Ви отримаєте доступ до бази шаблонів договорів. Створення одного типового договору коштує на ринку 100-200 $, а в середньому щомісяця потрібні 2 таких (навіть для малого бізнесу). Тому електронний документообіг з InstaDoc дає можливість заощадити до 4800 $ тільки завдяки доступу до шаблонів.
Основні функціональні переваги
- трьохмовний реєстр контрагентів
- дані з ЄДР по контрагентах, зареєстрованих в Україні, підтягуються з ЄДР
- приймаються абсолютні усі КЕП, видані в Україні;
- автоматизований реєстр документів;
- в реєстрі документі можна зберігати не лише документи, підписані в InstaDoc, а й в ынших системах та просто скани;
- номер, дата та інші атрибути документа, згенерованого в системі, автоматично відображаються в реестрі документів;
- документ, підписаний КЕП в InstaDoc, можна відправити контрагенту просто на е-мейл, таким чином, Вашим контрагентам не обов'язково використовувати ту саму систему електронного документообігу, що й Вам;
- надзвичайно гнучкий конструктор документів дозволяє без допомоги технарів налаштовувати будь-які навість самі складні шаблони договорів;
- шаблон документів - це вже підготовлений пакет документів, які пов'язані між собою, при використанні конструктора документів Вам не потрібно додатково пов'язувати документи між собою.
- інтеграція з іншими системами
Підключайтесь до системи ЕДО прямо зараз та отримайте безліч переваг роботи і економію часу
Як скористатися?
|
ТАРИФИ
для надання послуг (права на користування частиною програмного забезпечення для піпису документів кваліфікованим електронним підписом) третім особам
|
Кількість підписів в тарифі Ліцензіата (тариф Ліцензіата, який передбачає строк дії - один рік)
|
Ціна тарифу, грн., без ПДВ |
Ціна за підпис, грн, без ПДВ |
1. |
100
|
140 |
1,4 |
2. |
200
|
260 |
1,3 |
3. |
500
|
600 |
1,2 |
4. |
1000
|
800 |
0,8 |
Ознайомитися з додатковими тарифами можна за посиланням
Тариф на інтеграцію по АРІ з сайтом клієнта - 2000 грн/рік.