Кому: Повне найменування
, адреса: Адреса місцезнаходження (юридична адреса)
інші дані, куди направляється скарга
Від кого:ПІБ повністю
що мешкає за адресою: Адреса реєстраціі місця проживання (прописки)
Тел. Номер телефону №1
E-mail: E-mail
ЗВЕРНЕННЯ
Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у заклад
«назва закладу
», що розташована у Фактична адреса закладу
та належить Скорочене найменування
, ідентифікаційний номер Код ЄДРПОУ
.
Так, дата інциденту
, мною було відвідано даний заклад з метою придбанняназва товару
. Зазначити перелік того, що у закладі відбувається іноземною мовою
відбувається іноземною мовою.
У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, мною було зроблено неправильний вибір та здійснення купівлі не тих товарі, що були мені потрібні.
Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.
Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документ на іноземній мові.
У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».
У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладукатегорія закладу
«назва закладу
», що розташована за адресою Фактична адреса закладу
та належить Скорочене найменування
ПІБ власника
, притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою.
Відповідь прошу надати на електронну скриньку.
Додатки:
дата скарги
р.
_____________________ ПІБ повністю
Only authorized users can write comments!