РУС
ENG
POL

Конструктор документов Мои документы
Инструкция

Документ

Скарга в захист прав споживачів (порушення мовних прав у закладі)

Кому: Повне найменування , адреса: Адреса місцезнаходження (юридична адреса)

інші дані, куди направляється скарга

 

     Від кого:ПІБ повністю  
                                                           що мешкає за адресою: Адреса реєстраціі місця проживання (прописки)

                                                           Тел. Номер телефону №1

E-mail: E-mail
 

                                                                 

ЗВЕРНЕННЯ

Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у заклад  «назва закладу », що розташована у  Фактична адреса закладу  та належить Скорочене найменування , ідентифікаційний номер Код ЄДРПОУ .

Так, дата інциденту , мною було відвідано даний заклад з метою придбанняназва товару . Зазначити перелік того, що у закладі відбувається іноземною мовою відбувається  іноземною мовою. 

У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, мною було зроблено неправильний вибір та здійснення купівлі не тих товарі, що були мені потрібні.

Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.

Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документ на іноземній мові.

У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».

У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладукатегорія закладу «назва закладу », що розташована за адресою  Фактична адреса закладу та належить  Скорочене найменування ПІБ власника , притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою.  

 

Відповідь прошу надати на електронну скриньку.

Додатки:

  • Копія товарного чеку

 

дата скарги р.       

       

_____________________ ПІБ повністю

 

 

Перелік управлінь Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontakti_Terorganiv/139/

Дата обновления 10.10.2019 о 13:05:26

Комментарии

Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии!

Продиктуйте текст для поиска
Готово