Як вести реєстр контрагентів в InstaDoc?
Система ІнстаДок дозволяє вести реєстр контрагетів в автоматизованому режимі. Контрагенти умовно поділяються на три категорії:
1) юридичні особи та ФОП, зареєстровані в Україні, дані про які містяться в ЄДР;
2) юридичні особи-нерезиденти, зареєстровані поза Україною;
3) фізичні особи.
Для того, щоб додати контрагента потрібно зайти в меню "Мої контрагенти" та обрати одну з трьох вище перелічених категорій контрагентів;
А. При додаванні юр.особи/ФОП, зареєстрованих в Україні, потрібно:
1. натиснути кнопку "Додати контрагента" ліворуч. 2. далі ввести ЄДРПОУ/ІПН або назву контрагента. 3. натиснути кнопку "Детальніше", щоб переглянути дані контрагента, або кнопку "Додати", якщо бажаєте додати саме цього суб'єкта. |
4. Заповнити дані по керівнику, які відстуні в ЄДР, наприклад посаду, ПІБ в родовому відмінку, підставу діяльноств (в родовому відмінку), можна також зафіксувати обмеження по суті та по строку повноважень.
5. Заповнити дані банківських рахунків. 6. Заповнити додаткову інформацію про контрагента, за необхідності. 7. Додати KYC документи контрагента до його профілю. |
Зверніть увагу! Дані керівника з'являються в реестрі фізичних осіб.
Б. при додаванні юр.особи/ФОП, зареєстрованих поза Україною, потрібно:
1. Всі дані контрагента ввести вручну.
В. при додаванні фізичної особи потрібно:
1. Всі дані фізичної особи заповнити вручну.
Зверніть увагу! при наявності різних паспортів потрібно додати ще одну фізичну особу з ПІБ таким, як записано в додатковому документі, що посвідчує особу.
Відео-інструкція про ведення реєстру контрагентів в InstaDoc
Переваги системи:
- перевірка контрагента на реєстрацію в ЄДР;
- перевірка ІПН в реєстрі платників ПДВ;
- можливість необмеженого додавання представників юридичних осіб та їх рахунків, з урахуванням стандарту IBAN;
- додавання нерезидентів та фізичних осіб;
- при додаванні юридичної особи, його керівник додається до реєстру фізосіб автоматично, а також можливість додавання представника із вже заведених фізичних осіб.