Шановний, ПІБ представника
,
дякуємо за проведену зустріч, і в продовження надсилаємо попередню пропозицію, та коротку презентацію системи узгодження документів ІнстаДок.
Попередня пропозиція (soft offer)
№
|
Опис
|
Ціна, грн., без ПДВ
|
1
|
Тариф «Корпорація», з передоплатою за 1 рік:
-
Створення та автоматизація власних шаблонів документів та пов’язаних документів;
-
Система узгодження та підписання документів, підписання документів за допомогою КЕП усіх АЦСК, використання одноразового ідентифікатора;
-
Зберігання документів в хмарному сховищі до 1,5Гб.
|
15 600,00
|
2
|
Передоплата за 1 підключеного користувача, на 1 міс.
|
90,00
|
Доопрацювання згідно запиту*
|
3
|
Реалізація підпису за допомогою графічного ключа з файлів та підпис на екрані.
|
116 200,00
|
4
|
Експорт архівів
|
58 100,00
|
|
Всього по пп. 3 і 4
|
174 300,00
|
|
Знижка 50 %
|
|
|
Всього по пп. 3 і 4, з врахуванням знижки 50%
|
87 150,00
|
*По суті надаємо ліцензію на використання функціоналу по п. 3 і 4 на 5 років по частковій вартості послуг із доопрацювання, тобто якщо розділити на кількість місяців, то вартість місячної підписки становитиме гривневий еквівалент 35,42 USD.
Строк поетапного впровадження функцій підпису за допомогою графічного ключа та можливості експортувати архіви - орієнтовно 1 місяць, максимально - 2 місяці.
Ми забезпечуємо:
-
Підтримку користувачів через е-мейл або телефон.
-
Впровадження та оновлення даних.
-
Технічну підтримку.
InstaDoc - це онлайн-інструмент, призначений для спрощення та автоматизації процесу роботи з документами. Він дозволяє користувачам легко та ефективно генерувати документи, зменшуючи час та зусилля, необхідні для їх створення вручну. Конструктор документів допомагає швидко створювати документи шляхом використання вже готових шаблонів та автоматизувати процеси заповнення необхідних даних.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze!