1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
На мою вимогу, наступного дня, обміняти взуття продавець катеuорично відмовився, мотивуя тим, що товар був використаний. Аналогічне заперечення мені надав керівник магазину. У поверненні коштів за придбаний мною товар (товар
) та обмін на інше мені відмовлено. На моє письмове звернення до директора магазину, заява мною подана дата скарги в сам магазин
року (надіслана рекомендованим листом, є повідомлення в її отриманні) відповідді до цього часу не отримано. Враховуючи вищевикладене прошу провести ретельну
перевірку магазину, зобовязати керівника магазину прийняти від мене взуття та повернути сплаченні мною кошти, притягнути до відповідальності керівника магазину відповідно до закону, за порушення прав споживачів.
Результат по моїй заяві прошу надіслати на мою адресу у визначений законом термін.
До заяви додаю:
- копія чека про сплаченні мною кошти.
- копія заяви поданої на імя керівника магазину.
дата скарги
р.
ПІБ повністю
Only authorized users can write comments!