ДОГОВІР
про надання послуг № номер договору
місце укладення
дата укладення, (напр.:"01" травня 2021 р.)📆
Фізична особа – підприємець ПІБ ФОП
, що діє на підставі Виписки з ЄДР, іменований надалі «Виконавець», з однієї сторони та
Повне найменування
, іменоване надалі «Замовник», в особі Посада в род. відмінку
ПІБ в род. відмінку
, діючої на підставі Підстава діяльності представника
, з іншої сторони, спільно іменовані «Сторони», уклали цей Договір про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послуги з технічного обслуговування Web-сайту Замовника (надалі – «Web-сайт») за доменом сайт
(надалі - Послуги) на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов'язується оплатити Виконавцеві зазначені послуги.
1.1.1. Технічне обслуговування включає в себе:
- Підтримка Web-сайту Замовника в робочому стані;
- Підтримка актуальності версії платформи Web-сайту Замовника;
- Підтримка актуальності додаткових модулів і плагінів особистого кабінету Web-сайту Замовника;
- Інформаційне наповнення Web-сайту Замовника з незначним доопрацюванням програмного коду та без суттєвої зміни правил і його функціональних можливостей;
- Повідомлення Замовника про несправності та іншого роду проблеми в експлуатації адміністративної частини та особистого кабінету Web-сайту, що з'явилися в процесі роботи або дій користувачів;
- Виправлення помилок та доопрацювання адміністративної частини та особистого кабінету Web-сайту Замовника;
- Консультування працівників Замовника з питань функціонування адміністративної частини та особистого кабінету Web-сайту;
- Вирішення питань, пов’язаних із реєстрацією та верифікацією користувачів, підписанням документів на Web-сайті Замовника.
2. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
2.1. Виконавець повинен виконати передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає умовам цього Договору.
2.2. Гарантія якості Послуг, які виконує Виконавець, поширюється на все, що становить результат Послуг.
2.3. Виконавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки протягом строку, обумовленого між Сторонами.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Виконавець зобов'язується:
3.1.1. Надавати послуги відповідно до умов цього Договору;
3.1.2. Забезпечити надання Послуг у строки, встановлені цим Договором;
3.1.3. Забезпечити надання Послуг, якість яких відповідає умовам Договору;
3.1.4. Негайно інформувати Замовника за його запитом про хід надання Послуг за запитом Замовника;
3.1.5. Негайно повідомити Замовника про виникнення в процесі надання Послуг обставин, що можуть викликати неможливість одержання очікуваних результатів, недоцільність надання Послуг, порушення строків та (або) якості надання Послуг.
3.2. Виконавець має право:
3.2.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані Послуги відповідно до умов цього Договору.
3.3. Замовник зобов'язується:
3.3.1. Приймати надані Послуги у разі відсутності зауважень;
3.3.2. Своєчасно та в повному обсязі, у встановленому Договором порядку, здійснювати оплату за надані Послуги Виконавцю.
3.3.3. Надавати Виконавцю доступ до наявної у Замовника інформації, яка необхідна для виконання цього Договору.
3.3.4. Надавати Виконавцеві за його усними і/або письмовими запитами відомості, необхідні для надання послуг за цим Договором.
3.4. Замовник має право:
3.4.1. Достроково розірвати цей Договір, у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору.
3.4.2. Контролювати хід і якість надання Послуг у строки, встановлені цим Договором, не втручаючись в господарську діяльність Виконавця.
3.4.3. Якщо Виконавець самовільно допустив відступи від умов Договору, що погіршило якість Послуг, за своїм вибором вимагати безоплатного виправлення недоліків у вказаний Замовником строк або відшкодування понесених витрат по виправленню своїми силами таких недоліків чи відповідно зменшити ціну Договору.
4. НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.1. Строк надання Послуг - протягом строку дії Договору.
4.2. Строки надання Послуг можуть бути переглянуті Сторонами, що в обов'язковому порядку фіксується додатковими угодами до Договору.
4.3. Усі Послуги Виконавець виконує своєю робочою силою, технічними та матеріальними ресурсами, якщо інше не встановлено за домовленістю Сторін.
4.4. Факт надання послуг підтверджується Актом приймання-передачі.
Акт приймання-передачі наданих Послуг надається Виконавцем Замовнику протягом 3 (трьох) календарних днів після закінчення звітного місяця надання Послуг. Замовник розглядає Акт приймання-передачі наданих Послуг протягом 2 (двох) календарних днів та підписує його або надає вмотивовану відмову у підписанні.
5. ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Вартість Послуг становить гривневий еквівалент Ціна послуг
доларів США (нуль доларів, 00 центів
) в місяць, по курсу Національного банку України на день здійснення платежу.
5.2. Виконавець виставляє рахунок Замовнику за надані послуги в гривневому еквіваленті по курсу Національного банку України на день виставлення рахунку, при цьому оплата Послуг, передбачена п.5.1. Договору, здійснюється на підставі виставленого Замовником рахунку до 20 числа місяця наступного за розрахунковим по курсу Національного банку України на день здійснення платежу. Для уникнення сумнівів, офіційний курс Національного банку України береться за посиланням https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates .
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. За невиконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
6.2. У випадку порушення Замовником п. 5.2. цього Договору Виконавець має право стягнути з Замовника пеню в розмірі 0,05% від суми заборгованості за кожен день прострочення.
6.3. У разі прострочення Виконавцем строку надання Послуг, Замовник має право відмовитись від приймання виконаних Послуг.
6.4. Виконавець відповідає за недоліки результату Послуг, включаючи недоліки, виявлені згодом, та безоплатного виправляє недоліки у вказаний Замовником строк або відшкодовує понесені Замовником документально підтверджені витрати по виправленню своїми силами таких недоліків.
6.5. Сплата господарських санкцій не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань або усунення порушень.
7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
7.1. Вся інформація, що відноситься до діяльності Замовника, отримана Виконавцем у зв'язку з виконанням Договору, включаючи але не обмежуючись даними і результатами Послуг, що знаходяться в електронній пам'яті комп'ютерів, на паперових, магнітних та інших матеріальних носіях інформації, є конфіденційною. Замовник і Виконавець зобов'язуються дотримуватися суворої конфіденційності щодо всієї технічної і комерційної інформації, отриманої один від одного за даним Договором.
Ні Замовник, ні Виконавець не зобов'язані дотримуватися цього зобов'язання щодо дотримання конфіденційності або використання будь-якої інформації, яка:
- по суті відповідала тій, яка була розроблена і належала приймаючій Стороні до отримання нею такої інформації;
- в момент розкриття або згодом стає суспільним надбанням в результаті публікації або іншим чином не з вини і не в результаті дій приймаючої Сторони;
- по суті відповідала тій, яка надана приймаючій Стороні третіми особами по праву без обмеження на розкриття, або
- повинна бути розкритою в результаті законної вимоги офіційного державного органу або організації.
7.2. Замовник зобов'язується не розкривати третім особам без письмової згоди Виконавця інформацію про використовування технології Виконавця.
7.3. Виконавець зобов'язується забезпечити дотримання вимог цього розділу Договору працівниками Виконавця, якщо такі є або будуть в майбутньому.
7.4. Зобов'язання Сторін щодо виконання умов цього розділу Договору діють протягом 5 (п'яти) років від дати припинення дії Договору.
8. ФОРС-МАЖОР
8.1. Сторони погодилися, що у разі виникнення форс-мажорних обставин (дії непереборної сили, яка не залежить від волі Сторін) а саме: війни; воєнних дій; критичні політичні ситуації; блокади; пожеж; повеней; іншого стихійного лиха чи сезонних явищ та інших обставин, визнаних такими у відповідності до діючого законодавства України, і які унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань, Сторони звільняються від виконання своїх зобов’язань на час дії зазначених обставин.
8.2. У разі, коли дія зазначених обставин триває більш як 30 (тридцяти) днів, кожна із Сторін має право на розірвання Договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить іншу Сторону не пізніше, як за 10 (десять) календарних днів до розірвання.
8.3. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є відповідний документ, виданий Торгово-промисловою палатою України.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Цей Договір набирає чинності з дата набрання чинності, (напр.:1 травня 2021 року)📆
. У відповідності до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли з дата набрання чинності, (напр.:1 травня 2021 року)📆
. Цей Договір діє до Дата закінчення строку дії, (напр.:1 травня 2021 року)📆
(включно), але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. Строк дії цього Договору продовжується на кожний наступний рік, якщо жодна із Сторін не повідомить письмово іншу Сторону про намір розірвати цей Договір не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати закінчення поточного строку дії цього Договору.
9.2. Всі доповнення і зміни цього Договору мають для Сторін юридичну силу за умови їх вчинення у письмовій формі і при належному підписанні уповноваженими представниками Сторін, за винятком випадків, передбачених цим Договором.
9.3. Будь-які повідомлення, заяви, вимоги, клопотання однієї із Сторін мають юридичну силу за умови їх вчинення у письмовій формі, при належному підписанні уповноваженими представниками цієї сторони, і офіційної доставці іншій стороні, за винятком випадків, передбачених цим Договором. Сторони домовилися вважати «офіційною доставкою» повідомлення, документи, надіслані на електронні пошти Сторін, зазначені в ст. 10 цього Договору.
9.4. Усі спори, що виникають в ході виконання цього Договору, вирішуються Сторонами шляхомтпереговорів. У разі недосягнення згоди спори вирішуються згідно чинного законодавства України.
9.5. Договір складено українською мовою, підписано кваліфікованими електронними підписами і печатками (за наявності) Сторін в будь-якій кількості примірників, які мають однакову юридичну силу. Кожна електронна версія підписаного КЕПами договору, рахунків, актів та та інших документів, що створюються в процесі виконання Договору, вважаються оригіналами. Документи, які створюються Сторонами в процесі виконання цього Договору, можуть бути підписані в паперовому варіанті власноручними підписами Сторін та печатками (за наявності), відскановані в форматі *.pdf. Скановані версії власноручно підписаних документів вважаються оригіналами до моменту обміну оригінальними друкованими примірниками. Документи, підписані кваліфікованими електронними підписами і печатками (за наявності) Сторін вважаються такими, що підписані власноручно згідно чинного законодавства та не потребують обміну паперовими версіями.
10. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН
ЗАМОВНИК
Повне найменування
Код за ЄДРПОУ Код ЄДРПОУ
Місцезнаходження:
Адреса місцезнаходження (юридична адреса)
п/р IBAN
в Назва банку
Тел. Телефон основний
е-mail: E-mail основний
Посада представника
___________________ ПІБ представника
ВИКОНАВЕЦЬ
ФОП ПІБ ФОП
РНОКПП ІПН
Місцезнаходження:
Юридична адреса
п/р IBAN
в Назва банку
Тел.: Телефон основний
е-mail: E-mail основний
__________________________ ПІБ ФОП
Only authorized users can write comments!