1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Замовник доручає і 100 % оплачує, а Виконавець зобов’язується надати послуги пов’язані з обробкою даних Замовника, в інтернет-сервісах Google My Business та Google Maps в рамках програми StreetView Trusted (надалі – Послуги в мережі Інтернет), а саме послуги, які обрав Замовник у п. 8. Договору в Бланку Замовлення (надалі - Бланк Замовлення), який є невід’ємною частиною Договору.
1.2. Перелік послуг є загальним, при цьому конкретний вид та характеристики послуги деталізуються Сторонами у Бланку Замовлення. Замовник може обрати в Бланку Замовлення будь-яку послугу з вищенаведених або всі послуги в цілому.
1.3. Виконавець має право залучати до надання Послуг третіх осіб, при цьому він несе відповідальність перед Замовником за дії та/або бездіяльність таких осіб.
1.4. Виконавець надає послуги на території України.
2. ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
2.1. В межах надання послуги зі створення кольорового QR-коду з логотипом на 1 перехід або Створення кольорового QR-коду з логотипом до 5-ти переходів, з правом використання на рік Виконавець зобов’язаний:
2.1.1. Вислати на електронну пошту Замовника Бриф для заповнення на протязі 3 (трьох) днів з дати 100 % оплати.
2.1.2. Створити кольоровий QR-код Замовнику протягом 5 (п’яти) робочих днів.
2.1.3. Відправити кольоровий QR-код на електронну пошту Замовника, зазначену в Договорі.
2.2. В межах надання послуги комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business Виконавець зобов’язаний:
2.2.1. Надати комплекс послуг з налаштування (підтримки функціонування) та просування профілю Замовника у сервісі Google Maps (далі - Профіль) з мінімальним періодом в 3 (три) місяці з можливою подальшою пролонгацією цього періоду. Вибір періоду обслуговування зазначається Замовником у Бланку Замовлення. Сторони можуть узгодити інші додаткові послуги, що можуть бути надані Виконавцем в рамках налаштування та просування Профілю та які не зазначені у цьому пункті Договору. При цьому, такі додаткові послуги детально прописуються Сторонами у Бланку Замовлення.
2.2.2. Прийняти доступ від Замовника до Профілю. Дата передачі прав на Профіль Виконавцю є початком надання послуги з обслуговування.
2.2.3. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання доступу до Профілю. У разі відсутності заповненого Брифу зі сторони Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів, Виконавець приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.
2.2.4. Створити та додати не менше 6 (шести) нових послуг або меню Замовника у Google Maps згідно з наступним графіком: не менше 2 (двох) Послуг або Меню у місяць. Текстове наповнення (в тому числі мова) попередньо узгоджується Виконавцем із Замовником засобами електронного зв'язку.
2.2.5. Перевіряти відгуки, залишені користувачами сервісу та коректно відповідати/реагувати на них як представник Замовника, не рідше ніж 1 (один) раз на тиждень протягом періоду надання послуги (окрім суботи та неділі). При цьому відповідь на відгук становить до 50 (п'яти десяти) знаків.
2.2.6. Створити 4 (чотири) події на профілі Замовника протягом періоду надання послуги, попередньо узгодивши із Виконавцем текстове наповнення таких подій (якщо того бажає Замовник). Графік події та створення подій узгоджується Сторонами засобами електронного зв'язку, якщо того бажає Замовник.
2.2.7. Надавати звіти залежно від обраної послуги зазначеної в Бланку Замовлення в такій послідовності: через місяць, три, шість, дев’ять і дванадцять місяців у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця.
2.2.8. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення надання послуг з налаштування та просування Профілю та поради щодо зміни паролів. Дата закінчення обслуговування Профілю вважається дата відправленого листа Замовнику.
2.3. В межах надання Послуги створення двох сторінкового сайту (двох сторінковий до десяти блоків) Виконавець зобов’язаний:
2.3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від Замовника 100% оплати, надати бланк Брифу або приклади вже створених сайтів (за шаблонами яких буде створюватись сайт Замовнику) в електронному вигляді на пошту Замовника та нагадування в Viber/Telegram/Whats App.
2.3.2. Після отримання заповненого Брифу, або відповіді, який саме сайт був вибраний Замовником за основу, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів своїми силами або за допомогою третіх осіб створити сайт-візитку на платформі Weblium, на основі інформації, наданої Замовником в бланку замовлення раніше.
2.3.3. Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн. і це прописується у Бланку Замовлення.
2.3.4. При створенні двох сторінкового сайту-візитки Landing Page реєстрація на хостингу здійснюється одразу на ім'я Замовника.
2.3.5. Після створення сайт-візитку передати на електронному носію Замовнику, з наступним самостійним розміщенням Замовником на окремому хостингу, орендованому безпосередньо самим Замовником.
2.3.6. Гарантувати конфіденційність отриманої від Замовника інформації, в тому числі паролі доступу в закриті зони сайту. Забезпечити можливість заміни цих паролів адміністратором сайту.
2.3.7. Внести правки допускається не більше 1 (одного) разу після отримання сайту протягом 3 (трьох) робочих днів, (правки повинні відповідати наданим шаблонам компанії). В інших випадках робота вважається виконаною.
2.3.8. Якщо протягом 5 (п’яти) робочих днів Бриф не був наданий Замовником або надана не повна інформація в повному (бажаному) обсязі, Виконавець починає створення двох сторінкового сайту-візитки Landing Page. В такому випадку, зауваження щодо створення сайту не приймаються.
2.3.9. По завершенню робіт по створенню сайту, передати всі права на сайт Замовнику.
2.4. В межах надання Послуги Створення інтернет-магазину Виконавець зобов’язаний:
2.4.1. Після отримання заповненого Брифу та необхідного графічного матеріалу протягом 21 (двадцяти одного) робочого дня своїми силами або за допомогою третіх осіб створити та наповнити сайт ( інтернет-магазину).
2.4.2. Налаштування сайту для виведення в пошук Google (за умови підключення Pro-підписки).
2.4.3. Внесення 25 товарів безкоштовно. Якщо клієнт Зазначений у Бланку Замовлення вичерпав перелік робіт за договором. Вартість внесення кожного наступного товару 20 грн.
2.4.4. Якщо клієнт не надає дані про товар (відсутність фото, розміром до 10 Мбайт, відсутність опису товару в друкованому форматі та/або без можливості його копіювання) , вартість внесення кожного товару 50 грн.
2.5. В межах надання Послуги Обслуговування сайту на 2 місяці Виконавець зобов’язаний:
2.5.1. Внести до 4 (чотирьох) правок протягом 2 (двох) місяців.
2.5.2. Налаштувати сайт для виведення в пошук Google (за умови підключення Pro-підписки).
2.5.3. Якщо клієнт бажає внести на сайт конкретні об’єкти (фото, логотип, шрифти та ін..), він має надати їх у готовому вигляді та необхідному форматі.
2.5.4 . Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн.
2.6. В межах надання Послуги зі створення профілю на Google Maps Виконавець зобов’язаний:
2.6.1. Створити Профіль Замовника в мережі Інтернет протягом до 3-ох (трьох) місяців після надання 5 (п’яти) фото Підрозділу від Замовника (надалі - Фото).
2.6.2. Розмістити надані Замовником Фото в мережі Інтернет, а саме: інтегрувати в профіль Замовника в Google Maps. Якщо інформація передана Виконавцем в компанію Google відповідає правилам та технічним вимогам, то така інформація публікується для загального доступу в мережі Інтернет. Після розміщення фото в мережі Інтернет Виконавець не має права видаляти їх, редагувати чи змінювати будь-яким чином без попереднього погодження із Замовником.
2.6.3. Надати послуги зі створення сторінки Landing Page Замовника та здійснити інтеграцію Фото в мережу Інтернет згідно з даними, що надає Замовник у Бланку Замовленні. При цьому, наповнення Landing Page здійснюється згідно з інформацією, наданої Замовником та Фото, що були надані у рамках цього Договору.
2.6.4. Передати права власності на Профіль Замовнику. Дата передачі прав на Профіль Замовнику є останнім днем виконання робіт.
2.7. В межах надання послуги з видалення дублікату профілю бізнесу на Google Maps Виконавець зобов’язаний:
2.7.1. Видалити у термін 3 (три) місяці дублікат Профіля Замовника. Послуга може бути виконана достроково, термін виконання залежить від складності. Виконавець попереджає, що при видаленні дублікату Профілю, можлива зміна інформації на основному Профілі Замовника.
2.8. В межах надання послуги з відновлення, розблокування доступу до профілю бізнесу Google My Business Виконавець зобов’язаний:
2.8.1. Відновити доступ до Профілю Замовника у термін до 3 (трьох) місяців.
2.8.2. Після завершення робіт, передати права власника на Профіль Замовнику на пошту вказану у договорі.
2.9. В межах надання послуги налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps Виконавець зобов’язаний:
2.9.1. Зробити налаштування профілю Замовника у сервісі Google Maps (далі - Профіль) з мінімальним періодом в 1 (один) місяць з можливою подальшою пролонгацією цього періоду. Вибір періоду обслуговування зазначається Замовником в Бланку Замовлення.
2.9.2. Прийняти доступ адміністратора від Замовника до Профілю. Дата передачі прав на Профіль Виконавцю є початком надання послуги.
2.9.3. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання доступу до Профілю. У разі відсутності заповненого Брифу з боку Замовника, Виконавець не приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.
2.9.4. Надавати кожного тижня звіти у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця. За вимогу Замовника внести зміни в налаштуваннях Google ADS профілю компанії .
2.9.5. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps. Датою закінчення робіт вважається дата відправленого листа Замовнику.
2.10. В межах надання послуги Налаштування Google ADS сайту компанії до 1 місяця Виконавець зобов’язаний:
2.10.1. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту оплати Договору. У разі відсутності заповненого Брифу з боку Замовника, Виконавець не приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.
2.10.2. Зробити налаштування Google ADS реклами на сайт Замовника згідно заповненого Брифу.
2.10.3. Надавати кожного тижня звіти у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця. За вимогу Замовника внести зміни в налаштуваннях Google ADS сайту компанії.
2.10.4. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення налаштування Google ADS сайту компанії. Датою закінчення робіт вважається дата відправленого листа Замовнику.
3. ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
3.1. В межах надання послуги зі створення кольорового QR-коду з логотипом на 1 перехід або Створення кольорового QR-коду з логотипом до 5-ти переходів, з правом використання на рік Замовник зобов’язаний:
3.1.1. Заповнити Бриф, отриманиий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.
3.1.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати отримання Брифу від Виконавця.
3.1.3. Прийняти засобом електронного зв'язку кольоровий QR-код. Замовник має право вносити до 3 (трьох) змін при створенні кольорового QR-коду протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання.
3.2. В межах надання послуги комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business Замовник зобов’язаний:
3.2.1. Позначити в Бланку Замовлення вибрану послугу з деталізацію місяців надання послуг.
3.2.2. Надати Виконавцю доступ до Профілю сервісу Google My Business протягом 7 (семи) робочих днів з дати 100 % оплати. Дата надання доступу Виконавцю вважається початком надання послуг з налаштування та просування Профілю в Google My Business.
3.2.3. На час дії Договору в межах виконання послуги з налаштування та просування Профілю в Google My Business не вносити зміни в даний Профіль без попереднього узгодження з Виконавцем. Виконавець попереджає, якщо вносяться зміни Замовником до розташування профілю, основної назви або категорії бізнесу у профілі можуть відбуватися зміни інформації пов’язані з цими змінами.
3.2.4. У разі потреби, узгоджувати текстове та графічне наповнення подій та відгуків, що створюються Виконавцем в рамках надання послуги.
3.2.5. Зазначити всі Підрозділи у Бланку Замовлення, якщо Договір стосується багатьох місцезнаходжень Підрозділів Замовника. Місця франчайзі не повинні прийматися до уваги. Кожен франчайзі повинен укласти окрему угоду з Виконавцем.
3.2.6. Надати згоду на використання Фото компанією Google та Виконавцем в межах, визначених Умовами надання послуг компанією Google.
3.2.6. Протягом 1 (першого) місяця Замовник самостійно передає засобом електронного зв'язку необхідні Фото для виконання даної послуги за Договором. При цьому, Замовник бере на себе відповідальність, що при відсутності Фото можливе зниження ефективності послуги обслуговування лістингу Google My Business.
3.2.7. Заповнити отриманий від Виконавця Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання та відправити Виконавцю засобом електронного зв'язку. Замовник усвідомлює, що виконання послуги за Договором без заповненого Брифу з боку Замовника, здійснюється на розсуд Виконавця.
3.3. В межах надання Послуги створення двох сторінкового сайту Замовник зобов’язаний:
3.3.1. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.
3.3.2. Заповнити Бриф протягом 3 (трьох) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.
3.3.3. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.
3.3.4. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.
3.3.5. Замовник надає Фото розміром 1550х500 пікселів у кількості 3 шт. для подальшого розміщення їх Виконавцем на слайдер сайту-візитки.
3.3.6. Після виконання робіт за Договором, всі паролі рекомендується змінити.
3.4. В межах надання Послуги Створення інтернет-магазину Замовник зобов’язаний:
3.4.1. Надати Виконавцю доступ до існуючого акаунту.
3.4.2. Заповнити Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.
3.4.3. Зазначений у Бланку Замовлення вичерпний перелік робіт за договором. При цьому, франчайзинг не може бути віднесений до цього переліку та потребує укладання окремого договору про надання послуг.
3.4.4. Надати дані про товар ( фото, розміром до 10 Мбайт, опис товару з можливістю його копіювання).
3.4.5. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.
3.4.6. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.
3.4.7. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.
3.4.8. Після виконання робіт за Договором, всі паролі рекомендується змінити.
3.5. В межах надання Послуги Обслуговування сайту на 2 місяці Замовник зобов’язаний:
3.5.1. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.
3.5.2. Заповнити Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.
3.5.3. Зазначений у Бланку Замовлення вичерпний перелік робіт за договором. При цьому, франчайзинг не може бути віднесений до цього переліку та потребує укладання окремого договору про надання послуг.
3.5.4. Якщо клієнт бажає внести на сайт конкретні об’єкти (фото, логотип, шрифти та ін..), він має надати їх у готовому вигляді та необхідному форматі.
3.5.5. Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн.
3.5.6. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.
3.5.7. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.
3.6. В межах надання послуги зі створення профілю на Google Maps Замовник зобов’язаний:
3.6.1. Надати 5 (п’ять) Фото Підрозділів Замовника Виконавцю відповідно до стандартів якості компанії Google впродовж 7 (семи) днів з дати 100 % оплати (на фото повинна буди вивіска, яка співпадає з назвою у профілі, та з адресою бізнесу).
3.6.2. Мати можливість отримувати листи Укрпоштою. Для отримання кореспонденції потрібно укласти договір з Укрпоштою та забезпечити можливість листоноші доставляти на адресу Вашого бізнесу кореспонденцію. Замовник при отриманні листа Укрпоштою, в якому буде Код для верифікації Профілю, обов’язково повинен повідомити його Виконавцю, зателефонувавши за номером телефону, зазначеному в реквізитах Виконавця п. 9 Договору.
3.6.3. За потребою, надати документи на підтвердження існування бізнесу з даною назвою за даною адресою.
3.6.4. За потребою, зняти відео для підтвердження профілю згідно інструкції від Google.
3.6.5. За потребою, прийняти права на Профіль від Виконавця протягом 3 (трьох) днів на вказану пошту у договорі і не вносити жодних змін, поки не отримаєте листа що робота з профілем закінчена.
3.6.6. Після отримання листа що Профіль верифікований, Замовник повинен вилучити Виконавця з Профілю.
3.6.7. Виконавець не несе відповідальності за дії Замовника у Профілі бізнесу Google My Business після закінчення робіт.
3.6.8. Замовник попереджений що будь-які дії у профілі, які порушують правила використання Профілю, можуть призвести до блокування Профілю.
3.7. В межах надання послуги з видалення дублікату профілю бізнесу на Google Maps Замовник зобов’язаний:
3.7.1. Виконавцю потрібно засобом електронного зв'язку передати права власника на основний профіль і за наявності доступу до дублікату Профілю, який потрібно видалити. Замовник попереджений, що при вилученні дублікату Профілю з карт, можливі випадки що інформація з дублікату продублюєтся на основний Профіль.
3.8. В межах надання послуги з відновлення, розблокування доступу до профілю бізнесу Google My Business Замовник зобов’язаний:
3.8.1. Зазначити у Бланку Замовлення повну інформацію для виконання даної послуги. В разі потреби додати підтверження Виконавцю, що він дійсно є власником даного бізнесу.
3.8.2. Надати 5 (п’ять) Фото Підрозділу Замовника Виконавцю відповідно до стандартів якості компанії Google впродовж 7 (семи) днів з дати 100 % оплати (на фото повинна буди вивіска, яка співпадає з назвою у профілі та з адресою бізнесу).
3.8.3. Мати можливість отримувати листи Укрпоштою. Для отримання кореспонденції потрібно укласти договір з Укрпоштою та забезпечити можливість листоноші доставляти на адресу Вашого бізнесу кореспонденцію. Замовник при отриманні листа Укрпоштою, в якому буде Код для верифікації Профілю, обов’язково повинен повідомити його Виконавцю, зателефонувавши за номером телефону, зазначеному в реквізитах Виконавця п. 9 Договору.
3.8.4. За потребою, надати документи на підтвердження існування бізнесу з данною назвою за данною адресою.
3.8.5. За потребою, зняти відео для підтвердження профілю згідно інструкції від Google.
3.8.6. В разі потреби, передати Замовнику на час виконання робіт з Профілем, права власника на Профіль.
3.8.7. Замовник попереджений, що на час виконнання робін самостійно не вносити ні яку інформацію до Профіля.
3.8.8. Замовник після виконнання робіт Виконавцем, повинен вилучити Виконавця з власників Профілю.
3.8.9. Замовник попереджений що будь-які дії у профілі, які порушують правила використання Профілю, можуть призвести до блокування Профілю.
3.9. В межах надання послуги налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps Замовник зобов’язаний:
3.9.1. Заповнити Бриф, отриманий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.
3.9.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати 100 % оплати.
3.9.3. Надати доступ адміністратора Виконавцю до Профілю.
3.9.4. Окремо самостійно сплатити компанії Google за рекламу Google ADS на місяць згідно розцінок Google.
3.10. В межах надання послуги Налаштування Google ADS сайту компанії до 1 місяця Замовник зобов’язаний:
3.10.1. Заповнити Бриф, отриманий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.
3.10.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати 100 %оплати.
3.10.3. Окремо самостійно сплатити компанії Google за рекламу Google ADS на місяць згідно розцінок Google.
4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ
4.1. Сторони домовились, що Замовник здійснює 100% оплату вартості Послуг за Договором, на умовах передоплати шляхом безготівкового переказу у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Загальна вартість Договору зазначається в Бланку Замовлення.
4.2. Сторони встановлюють, що днем оплати вважається день надходження коштів на банківський рахунок Виконавця.
4.3. Після надання Послуг Сторони підписують Акт прийому наданих послуг (далі – Акт). Такий Акт є належним підтвердженням факту надання/отримання Послуг Замовником. Акт складається Виконавцем в 2 (двох) оригінальних примірниках, які підписуються, скріпляються печаткою Виконавця та надаються Замовнику не пізніше 15 (п'ятнадцятого) числа місяця наступного за місяцем надання послуги. В разі, якщо Замовником після отримання Акту, протягом 5 (п’яти) робочих днів не було надіслано заперечень та аргументованої відмови від підписання Акту, то такий Акт вважається підписаним та виконаним, послуги надані повністю та якісно згідно з умовами Договору, правові наслідки такого факту дорівнюються до правових наслідків підписання Акту прийому-надання послуг.
4.4. Оплата повинна здійснюватися виключно в безготівковій формі шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця через установу банку або шляхом внесення коштів через касу банку. Також оплату можна здійснити шляхом внесення коштів через термінал самообслуговування, який належить банку (не небанківській установі).
5. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
5.1. Даний договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін (за умови їх наявності) та діє протягом 1 (одного) року. Невиконані протягом строку дії Договору зобов’язання сторін є чинними до повного їх виконання Сторонами.
5.2. Договір вважається пролонгованим на певну кількість місяців у випадку оплати Замовником наступного періоду в рамках надання послуги «комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business». При цьому кількість місяців, на яку пролонгований Договір, визначається безпосередньо від суми оплати, отриманої Виконавцем. При цьому, такий правочин не потребує додаткової письмової форми документу до Договору. Факт отримання Виконавцем грошових коштів є належним підтвердженням пролонгації Договору.
5.3. Договір може бути розірвано на вимогу Замовника, і в т.ч. у випадках порушення термінів виконання робіт, у випадку настання надзвичайної ситуації та (або) обставини непереборної сили.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. За невиконання чи не належне виконання зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
6.2. Виконавець не несе відповідальності за невчасне надання послуг, якщо це було спричинене невиконанням Замовником своїх обов'язків (зокрема, але не виключно: сплати передоплати та/або надання доступу до Підрозділу/профілю сервісу «Google Мій бізнес»).
6.3. Якщо компанія Google відмовить в розміщенні Фото з будь-якої причини, зокрема, через їх невідповідність технічним вимогам, а Виконавець протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дня відмови не виготовить і не надасть повторно стандартні Фото, котрі відповідають вимогам компанії Google, то Виконавець повертає Замовнику відповідну суму і буде звільнений від подальших зобов’язань, що виникли з Договору. Зазначене не стосується виготовлених та переданих Виконавцем Замовнику Фото на електронних носіях інформації та майнових авторських прав на Фото, які не підлягають поверненню Виконавцю.
6.4. Загальна відповідальність Виконавця перед Замовником, згідно Договору, незалежно від юридичних підстав, обмежена відшкодуванням шкоди у розмірі оплати, фактично здійсненої Замовником.
6.5. Сторони виключають будь-яку відповідальність Виконавця за зміни, внесені компанією Google.
6.6. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, якщо дане невиконання або неналежне виконання було викликано настанням обставин непереборної сили, такої як: стихійні лиха, військові дії будь-якого характеру, рішення державних органів тощо.
6.7. Виконавець попереджає, що при порушенні Замовником пункту Договору 3.2.3 Виконавець знімає з себе відповідальність за блокування даного Профілю Google My Business і втрати на ньому будь-якоїінформації.
6.8. В разі оплати іншим способом, ніж зазначеним в п. 4.4 Договору, Виконавець знімає з себе всю відповідальність за виконання обов`язків згідно даного Договору.
6.9. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються у 10 (десяти) денний термін у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.
7. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА ІНШІ УМОВИ
7.1. Сторони домовились, що Виконавець має право використовувати Фото (в якості демонстраційного матеріалу) розроблені у рамках цього Договору Роботи у власних рекламних цілях, зокрема з метою обробки фото та інтеграції в Google Maps.
7.2. Усі зміни та доповнення до Договору укладаються сторонами в письмовій формі, окрім умови, зазначених у п.5.2. Договору.
7.2.1. Сторони допускають укладання, внесення змін, розірвання Договору, а також підписання Актів прийому наданих послуг та будь-яких інших додатків до Договору по факсу (електронній пошті) за умови подальшої заміни факсованих (сканованих) копій на оригінали. Факсована (сканована) копія вважається Сторонами такою, що має юридичну силу до заміни її на оригінал.
7.2.2. Сторони погодили, що укладання, внесення змін, розірвання Договору, а також підписання Актів прийому наданих послуг та будь-яких інших додатків до Договору може відбуватися в електронній формі шляхом використання сервісів електронного документообігу (зокрема, але не виключно, Paperless, Сота, Вчасно, M.E.Doc, ІнстаДок). Сторони визнають будь-які документи, складені та надані будь-якою Стороною іншій в електронній формі, із застосуванням кваліфікованих електронних підписів, як оригінали, що мають юридичну силу. Сторони визнають, що кваліфікований електронний підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного фізичного підпису (за наявності - печатки).
7.2.3. Сторони відмовляються від будь-яких заперечень та зауважень, які вони мають або можуть мати в майбутньому щодо дійсності електронних документів, складених та підписаних Сторонами відповідно до п. 7.2.1. та 7.2.2. цього Договору.
7.3. Договір містить усі домовленості Сторін. Сторони підтверджують, що вони мають усі повноваження на підписання Договору.
7.4. Сторони погодили, що документи, відправлені електронною поштою, мають повну юридичну силу до моменту обміну оригіналами, породжують права та обов’язки для Сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Стороною, від імені якої вони були відправлені.
7.5. При виконанні цього Договору Сторони зобов’язуються забезпечити виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних», включаючи забезпечення режиму захисту персональних даних від незаконної обробки та незаконного доступу до них, а також забезпечити дотримання прав суб’єктів персональних даних. Сторона, яка надає доступ до персональних даних та/або передає такі дані, повинна забезпечити виконання законних підстав для їх обробки та на вимогу іншої Сторони надати відповідні докази такої законної обробки, в іншому випадку Сторона, яка надає доступ до персональних даних та/або передає такі дані іншій Стороні несе повну відповідальність та відшкодовує будь-які збитки суб’єктам персональних даних через незаконну обробку таких даних.
7.6. У всьому, що непередбачено Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
Тільки авторизовані користувачі мають змогу залишати коментарі!