Конструктор на документи Моите документи
Изходен формат на дата

Документ

Споразумение за предоставяне на услуги в Интернет, (укр), Украйна

Договір про надання послуг в мережі Інтернет №№ Договору

місце

Дата Договору, (напр.:"01" травня 2021 р.)📆

Виконавець: Фізична особа підприємець ПІБ ФОП , що діє на підставі виписки з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб і підприємців та громадських формувань, та

Замовник: Повне найменування , в особі ПІБ в род. відмінку ,Посада в род. відмінку

що діє на підставі Підстава діяльності представника , надалі разом іменовані – «Сторони», а кожен окремо –«Сторона», уклали цей договір про надання послуг в мережі Інтернет

(надалі – Договір) про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Замовник доручає і 100 % оплачує, а Виконавець зобов’язується надати послуги пов’язані з обробкою даних Замовника, в інтернет-сервісах Google My Business та Google Maps в рамках програми StreetView Trusted (надалі – Послуги в мережі Інтернет), а саме послуги, які обрав Замовник у п. 8. Договору в Бланку Замовлення (надалі - Бланк Замовлення), який є невід’ємною частиною Договору.

1.2. Перелік послуг є загальним, при цьому конкретний вид та характеристики послуги деталізуються Сторонами у Бланку Замовлення. Замовник може обрати в Бланку Замовлення будь-яку послугу з вищенаведених або всі послуги в цілому.

1.3. Виконавець має право залучати до надання Послуг третіх осіб, при цьому він несе відповідальність перед Замовником за дії та/або бездіяльність таких осіб.

1.4. Виконавець надає послуги на території України.

2. ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

2.1. В межах надання послуги зі створення кольорового QR-коду з логотипом на 1 перехід або Створення кольорового QR-коду з логотипом до 5-ти переходів, з правом використання на рік Виконавець зобов’язаний:

2.1.1. Вислати на електронну пошту Замовника Бриф для заповнення на протязі 3 (трьох) днів з дати 100 % оплати.

2.1.2. Створити кольоровий QR-код Замовнику протягом 5 (п’яти) робочих днів.

2.1.3. Відправити кольоровий QR-код на електронну пошту Замовника, зазначену в Договорі.

2.2. В межах надання послуги комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business Виконавець зобов’язаний:

2.2.1. Надати комплекс послуг з налаштування (підтримки функціонування) та просування профілю Замовника у сервісі Google Maps (далі - Профіль) з мінімальним періодом в 3 (три) місяці з можливою подальшою пролонгацією цього періоду. Вибір періоду обслуговування зазначається Замовником у Бланку Замовлення. Сторони можуть узгодити інші додаткові послуги, що можуть бути надані Виконавцем в рамках налаштування та просування Профілю та які не зазначені у цьому пункті Договору. При цьому, такі додаткові послуги детально прописуються Сторонами у Бланку Замовлення.

2.2.2. Прийняти доступ від Замовника до Профілю. Дата передачі прав на Профіль Виконавцю є початком надання послуги з обслуговування.

2.2.3. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання доступу до Профілю. У разі відсутності заповненого Брифу зі сторони Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів, Виконавець приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.

2.2.4. Створити та додати не менше 6 (шести) нових послуг або меню Замовника у Google Maps згідно з наступним графіком: не менше 2 (двох) Послуг або Меню у місяць. Текстове наповнення (в тому числі мова) попередньо узгоджується Виконавцем із Замовником засобами електронного зв'язку.

2.2.5. Перевіряти відгуки, залишені користувачами сервісу та коректно відповідати/реагувати на них як представник Замовника, не рідше ніж 1 (один) раз на тиждень протягом періоду надання послуги (окрім суботи та неділі). При цьому відповідь на відгук становить до 50 (п'яти десяти) знаків.

2.2.6. Створити 4 (чотири) події на профілі Замовника протягом періоду надання послуги, попередньо узгодивши із Виконавцем текстове наповнення таких подій (якщо того бажає Замовник). Графік події та створення подій узгоджується Сторонами засобами електронного зв'язку, якщо того бажає Замовник.

2.2.7. Надавати звіти залежно від обраної послуги зазначеної в Бланку Замовлення в такій послідовності: через місяць, три, шість, дев’ять і дванадцять місяців у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця.

2.2.8. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення надання послуг з налаштування та просування Профілю та поради щодо зміни паролів. Дата закінчення обслуговування Профілю вважається дата відправленого листа Замовнику.

2.3. В межах надання Послуги створення двох сторінкового сайту (двох сторінковий до десяти блоків) Виконавець зобов’язаний:

2.3.1. Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від Замовника 100% оплати, надати бланк Брифу або приклади вже створених сайтів (за шаблонами яких буде створюватись сайт Замовнику) в електронному вигляді на пошту Замовника та нагадування в Viber/Telegram/Whats App.

2.3.2. Після отримання заповненого Брифу, або відповіді, який саме сайт був вибраний Замовником за основу, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів своїми силами або за допомогою третіх осіб створити сайт-візитку на платформі Weblium, на основі інформації, наданої Замовником в бланку замовлення раніше.

2.3.3. Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн. і це прописується у Бланку Замовлення.

2.3.4. При створенні двох сторінкового сайту-візитки Landing Page реєстрація на хостингу здійснюється одразу на ім'я Замовника.

2.3.5. Після створення сайт-візитку передати на електронному носію Замовнику, з наступним самостійним розміщенням Замовником на окремому хостингу, орендованому безпосередньо самим Замовником.

2.3.6. Гарантувати конфіденційність отриманої від Замовника інформації, в тому числі паролі доступу в закриті зони сайту. Забезпечити можливість заміни цих паролів адміністратором сайту.

2.3.7. Внести правки допускається не більше 1 (одного) разу після отримання сайту протягом 3 (трьох) робочих днів, (правки повинні відповідати наданим шаблонам компанії). В інших випадках робота вважається виконаною.

2.3.8. Якщо протягом 5 (п’яти) робочих днів Бриф не був наданий Замовником або надана не повна інформація в повному (бажаному) обсязі, Виконавець починає створення двох сторінкового сайту-візитки Landing Page. В такому випадку, зауваження щодо створення сайту не приймаються.

2.3.9. По завершенню робіт по створенню сайту, передати всі права на сайт Замовнику.

2.4. В межах надання Послуги Створення інтернет-магазину Виконавець зобов’язаний:

2.4.1. Після отримання заповненого Брифу та необхідного графічного матеріалу протягом 21 (двадцяти одного) робочого дня своїми силами або за допомогою третіх осіб створити та наповнити сайт ( інтернет-магазину).

2.4.2. Налаштування сайту для виведення в пошук Google (за умови підключення Pro-підписки).

2.4.3. Внесення 25 товарів безкоштовно. Якщо клієнт Зазначений у Бланку Замовлення вичерпав перелік робіт за договором. Вартість внесення кожного наступного товару 20 грн.

2.4.4. Якщо клієнт не надає дані про товар (відсутність фото, розміром до 10 Мбайт, відсутність опису товару в друкованому форматі та/або без можливості його копіювання) , вартість внесення кожного товару 50 грн.

2.5. В межах надання Послуги Обслуговування сайту на 2 місяці Виконавець зобов’язаний:

2.5.1. Внести до 4 (чотирьох) правок протягом 2 (двох) місяців.

2.5.2. Налаштувати сайт для виведення в пошук Google (за умови підключення Pro-підписки).

2.5.3. Якщо клієнт бажає внести на сайт конкретні об’єкти (фото, логотип, шрифти та ін..), він має надати їх у готовому вигляді та необхідному форматі.

2.5.4 . Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн.

2.6. В межах надання Послуги зі створення профілю на Google Maps Виконавець зобов’язаний:

2.6.1. Створити Профіль Замовника в мережі Інтернет протягом до 3-ох (трьох) місяців після надання 5 (п’яти) фото Підрозділу від Замовника (надалі - Фото).

2.6.2. Розмістити надані Замовником Фото в мережі Інтернет, а саме: інтегрувати в профіль Замовника в Google Maps. Якщо інформація передана Виконавцем в компанію Google відповідає правилам та технічним вимогам, то така інформація публікується для загального доступу в мережі Інтернет. Після розміщення фото в мережі Інтернет Виконавець не має права видаляти їх, редагувати чи змінювати будь-яким чином без попереднього погодження із Замовником.

2.6.3. Надати послуги зі створення сторінки Landing Page Замовника та здійснити інтеграцію Фото в мережу Інтернет згідно з даними, що надає Замовник у Бланку Замовленні. При цьому, наповнення Landing Page здійснюється згідно з інформацією, наданої Замовником та Фото, що були надані у рамках цього Договору.

2.6.4. Передати права власності на Профіль Замовнику. Дата передачі прав на Профіль Замовнику є останнім днем виконання робіт.

2.7. В межах надання послуги з видалення дублікату профілю бізнесу на Google Maps Виконавець зобов’язаний:

2.7.1. Видалити у термін 3 (три) місяці дублікат Профіля Замовника. Послуга може бути виконана достроково, термін виконання залежить від складності. Виконавець попереджає, що при видаленні дублікату Профілю, можлива зміна інформації на основному Профілі Замовника.

2.8. В межах надання послуги з відновлення, розблокування доступу до профілю бізнесу Google My Business Виконавець зобов’язаний:

2.8.1. Відновити доступ до Профілю Замовника у термін до 3 (трьох) місяців.

2.8.2. Після завершення робіт, передати права власника на Профіль Замовнику на пошту вказану у договорі.

2.9. В межах надання послуги налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps Виконавець зобов’язаний:

2.9.1. Зробити налаштування профілю Замовника у сервісі Google Maps (далі - Профіль) з мінімальним періодом в 1 (один) місяць з можливою подальшою пролонгацією цього періоду. Вибір періоду обслуговування зазначається Замовником в Бланку Замовлення.

2.9.2. Прийняти доступ адміністратора від Замовника до Профілю. Дата передачі прав на Профіль Виконавцю є початком надання послуги.

2.9.3. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання доступу до Профілю. У разі відсутності заповненого Брифу з боку Замовника, Виконавець не приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.

2.9.4. Надавати кожного тижня звіти у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця. За вимогу Замовника внести зміни в налаштуваннях Google ADS профілю компанії .

2.9.5. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps. Датою закінчення робіт вважається дата відправленого листа Замовнику.

2.10. В межах надання послуги Налаштування Google ADS сайту компанії до 1 місяця Виконавець зобов’язаний:

2.10.1. Відправити Бриф на електронну пошту Замовника, зазначену у Бланку Замовлення протягом 3 (трьох) днів з моменту оплати Договору. У разі відсутності заповненого Брифу з боку Замовника, Виконавець не приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором без Брифу.

2.10.2. Зробити налаштування Google ADS реклами на сайт Замовника згідно заповненого Брифу.

2.10.3. Надавати кожного тижня звіти у вигляді скріншотів перед початком надання послуги та після. Звіти надаються засобами електронного зв’язку шляхом надання доступу до папки зі звітами на Google диску Виконавця. За вимогу Замовника внести зміни в налаштуваннях Google ADS сайту компанії.

2.10.4. Надіслати засобом електронного зв'язку лист про закінчення налаштування Google ADS сайту компанії. Датою закінчення робіт вважається дата відправленого листа Замовнику.

3. ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

3.1. В межах надання послуги зі створення кольорового QR-коду з логотипом на 1 перехід або Створення кольорового QR-коду з логотипом до 5-ти переходів, з правом використання на рік Замовник зобов’язаний:

3.1.1. Заповнити Бриф, отриманиий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.

3.1.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати отримання Брифу від Виконавця.

3.1.3. Прийняти засобом електронного зв'язку кольоровий QR-код. Замовник має право вносити до 3 (трьох) змін при створенні кольорового QR-коду протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання.

3.2. В межах надання послуги комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business Замовник зобов’язаний:

3.2.1. Позначити в Бланку Замовлення вибрану послугу з деталізацію місяців надання послуг.

3.2.2. Надати Виконавцю доступ до Профілю сервісу Google My Business протягом 7 (семи) робочих днів з дати 100 % оплати. Дата надання доступу Виконавцю вважається початком надання послуг з налаштування та просування Профілю в Google My Business.

3.2.3. На час дії Договору в межах виконання послуги з налаштування та просування Профілю в Google My Business не вносити зміни в даний Профіль без попереднього узгодження з Виконавцем. Виконавець попереджає, якщо вносяться зміни Замовником до розташування профілю, основної назви або категорії бізнесу у профілі можуть відбуватися зміни інформації пов’язані з цими змінами.

3.2.4. У разі потреби, узгоджувати текстове та графічне наповнення подій та відгуків, що створюються Виконавцем в рамках надання послуги.

3.2.5. Зазначити всі Підрозділи у Бланку Замовлення, якщо Договір стосується багатьох місцезнаходжень Підрозділів Замовника. Місця франчайзі не повинні прийматися до уваги. Кожен франчайзі повинен укласти окрему угоду з Виконавцем.

3.2.6. Надати згоду на використання Фото компанією Google та Виконавцем в межах, визначених Умовами надання послуг компанією Google.

3.2.6. Протягом 1 (першого) місяця Замовник самостійно передає засобом електронного зв'язку необхідні Фото для виконання даної послуги за Договором. При цьому, Замовник бере на себе відповідальність, що при відсутності Фото можливе зниження ефективності послуги обслуговування лістингу Google My Business.

3.2.7. Заповнити отриманий від Виконавця Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання та відправити Виконавцю засобом електронного зв'язку. Замовник усвідомлює, що виконання послуги за Договором без заповненого Брифу з боку Замовника, здійснюється на розсуд Виконавця.

3.3. В межах надання Послуги створення двох сторінкового сайту Замовник зобов’язаний:

3.3.1. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.

3.3.2. Заповнити Бриф протягом 3 (трьох) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.

3.3.3. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.

3.3.4. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.

3.3.5. Замовник надає Фото розміром 1550х500 пікселів у кількості 3 шт. для подальшого розміщення їх Виконавцем на слайдер сайту-візитки.

3.3.6. Після виконання робіт за Договором, всі паролі рекомендується змінити.

3.4. В межах надання Послуги Створення інтернет-магазину Замовник зобов’язаний:

3.4.1. Надати Виконавцю доступ до існуючого акаунту.

3.4.2. Заповнити Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.

3.4.3. Зазначений у Бланку Замовлення вичерпний перелік робіт за договором. При цьому, франчайзинг не може бути віднесений до цього переліку та потребує укладання окремого договору про надання послуг.

3.4.4. Надати дані про товар ( фото, розміром до 10 Мбайт, опис товару з можливістю його копіювання).

3.4.5. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.

3.4.6. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.

3.4.7. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.

3.4.8. Після виконання робіт за Договором, всі паролі рекомендується змінити.

3.5. В межах надання Послуги Обслуговування сайту на 2 місяці Замовник зобов’язаний:

3.5.1. Здійснити 100% передоплату зазначеної послуги.

3.5.2. Заповнити Бриф протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання бланку від Виконавця та переслати в терміновому порядку в електронному вигляді.

3.5.3. Зазначений у Бланку Замовлення вичерпний перелік робіт за договором. При цьому, франчайзинг не може бути віднесений до цього переліку та потребує укладання окремого договору про надання послуг.

3.5.4. Якщо клієнт бажає внести на сайт конкретні об’єкти (фото, логотип, шрифти та ін..), він має надати їх у готовому вигляді та необхідному форматі.

3.5.5. Кожна наступна сторінка - перехід буде коштувати 1500 грн.

3.5.6. Надати Виконавцю необхідні на кожному етапі робіт матеріали та дані до початку відповідного етапу, та надавати відповіді на запитання розробників.

3.5.7. Погоджувати протягом 3 (трьох) робочих днів проміжні результати Робіт.

3.6. В межах надання послуги зі створення профілю на Google Maps Замовник зобов’язаний:

3.6.1. Надати 5 (п’ять) Фото Підрозділів Замовника Виконавцю відповідно до стандартів якості компанії Google впродовж 7 (семи) днів з дати 100 % оплати (на фото повинна буди вивіска, яка співпадає з назвою у профілі, та з адресою бізнесу).

3.6.2. Мати можливість отримувати листи Укрпоштою. Для отримання кореспонденції потрібно укласти договір з Укрпоштою та забезпечити можливість листоноші доставляти на адресу Вашого бізнесу кореспонденцію. Замовник при отриманні листа Укрпоштою, в якому буде Код для верифікації Профілю, обов’язково повинен повідомити його Виконавцю, зателефонувавши за номером телефону, зазначеному в реквізитах Виконавця п. 9 Договору.

3.6.3. За потребою, надати документи на підтвердження існування бізнесу з даною назвою за даною адресою.

3.6.4. За потребою, зняти відео для підтвердження профілю згідно інструкції від Google.

3.6.5. За потребою, прийняти права на Профіль від Виконавця протягом 3 (трьох) днів на вказану пошту у договорі і не вносити жодних змін, поки не отримаєте листа що робота з профілем закінчена.

3.6.6. Після отримання листа що Профіль верифікований, Замовник повинен вилучити Виконавця з Профілю.

3.6.7. Виконавець не несе відповідальності за дії Замовника у Профілі бізнесу Google My Business після закінчення робіт.

3.6.8. Замовник попереджений що будь-які дії у профілі, які порушують правила використання Профілю, можуть призвести до блокування Профілю.

3.7. В межах надання послуги з видалення дублікату профілю бізнесу на Google Maps Замовник зобов’язаний:

3.7.1. Виконавцю потрібно засобом електронного зв'язку передати права власника на основний профіль і за наявності доступу до дублікату Профілю, який потрібно видалити. Замовник попереджений, що при вилученні дублікату Профілю з карт, можливі випадки що інформація з дублікату продублюєтся на основний Профіль.

3.8. В межах надання послуги з відновлення, розблокування доступу до профілю бізнесу Google My Business Замовник зобов’язаний:

3.8.1. Зазначити у Бланку Замовлення повну інформацію для виконання даної послуги. В разі потреби додати підтверження Виконавцю, що він дійсно є власником даного бізнесу.

3.8.2. Надати 5 (п’ять) Фото Підрозділу Замовника Виконавцю відповідно до стандартів якості компанії Google впродовж 7 (семи) днів з дати 100 % оплати (на фото повинна буди вивіска, яка співпадає з назвою у профілі та з адресою бізнесу).

3.8.3. Мати можливість отримувати листи Укрпоштою. Для отримання кореспонденції потрібно укласти договір з Укрпоштою та забезпечити можливість листоноші доставляти на адресу Вашого бізнесу кореспонденцію. Замовник при отриманні листа Укрпоштою, в якому буде Код для верифікації Профілю, обов’язково повинен повідомити його Виконавцю, зателефонувавши за номером телефону, зазначеному в реквізитах Виконавця п. 9 Договору.

3.8.4. За потребою, надати документи на підтвердження існування бізнесу з данною назвою за данною адресою.

3.8.5. За потребою, зняти відео для підтвердження профілю згідно інструкції від Google.

3.8.6. В разі потреби, передати Замовнику на час виконання робіт з Профілем, права власника на Профіль.

3.8.7. Замовник попереджений, що на час виконнання робін самостійно не вносити ні яку інформацію до Профіля.

3.8.8. Замовник після виконнання робіт Виконавцем, повинен вилучити Виконавця з власників Профілю.

3.8.9. Замовник попереджений що будь-які дії у профілі, які порушують правила використання Профілю, можуть призвести до блокування Профілю.

3.9. В межах надання послуги налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps Замовник зобов’язаний:

3.9.1. Заповнити Бриф, отриманий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.

3.9.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати 100 % оплати.

3.9.3.  Надати доступ адміністратора Виконавцю до Профілю.

3.9.4. Окремо самостійно сплатити компанії Google за рекламу Google ADS на місяць згідно розцінок Google.

3.10. В межах надання послуги Налаштування Google ADS сайту компанії до 1 місяця Замовник зобов’язаний:

3.10.1. Заповнити Бриф, отриманий від Виконавця засобом електронного зв'язку, з наданням повної інформації для виконання даної послуги.

3.10.2. Надіслати заповнений Бриф Виконавцю продовж 3 (трьох) днів з дати 100 %оплати.

3.10.3. Окремо самостійно сплатити компанії Google за рекламу Google ADS на місяць згідно розцінок Google.

4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ

4.1. Сторони домовились, що Замовник здійснює 100% оплату вартості Послуг за Договором, на умовах передоплати шляхом безготівкового переказу у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Загальна вартість Договору зазначається в Бланку Замовлення.

4.2. Сторони встановлюють, що днем оплати вважається день надходження коштів на банківський рахунок Виконавця.

4.3. Після надання Послуг Сторони підписують Акт прийому наданих послуг (далі – Акт). Такий Акт є належним підтвердженням факту надання/отримання Послуг Замовником. Акт складається Виконавцем в 2 (двох) оригінальних примірниках, які підписуються, скріпляються печаткою Виконавця та надаються Замовнику не пізніше 15 (п'ятнадцятого) числа місяця наступного за місяцем надання послуги. В разі, якщо Замовником після отримання Акту, протягом 5 (п’яти) робочих днів не було надіслано заперечень та аргументованої відмови від підписання Акту, то такий Акт вважається підписаним та виконаним, послуги надані повністю та якісно згідно з умовами Договору, правові наслідки такого факту дорівнюються до правових наслідків підписання Акту прийому-надання послуг.

4.4. Оплата повинна здійснюватися виключно в безготівковій формі шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця через установу банку або шляхом внесення коштів через касу банку. Також оплату можна здійснити шляхом внесення коштів через термінал самообслуговування, який належить банку (не небанківській установі).

5. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

5.1. Даний договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін (за умови їх наявності) та діє протягом 1 (одного) року. Невиконані протягом строку дії Договору зобов’язання сторін є чинними до повного їх виконання Сторонами.

5.2. Договір вважається пролонгованим на певну кількість місяців у випадку оплати Замовником наступного періоду в рамках надання послуги «комплекс робіт з налаштування та просування профілю бізнесу Google My Business». При цьому кількість місяців, на яку пролонгований Договір, визначається безпосередньо від суми оплати, отриманої Виконавцем. При цьому, такий правочин не потребує додаткової письмової форми документу до Договору. Факт отримання Виконавцем грошових коштів є належним підтвердженням пролонгації Договору.

5.3. Договір може бути розірвано на вимогу Замовника, і в т.ч. у випадках порушення термінів виконання робіт, у випадку настання надзвичайної ситуації та (або) обставини непереборної сили.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. За невиконання чи не належне виконання зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.2. Виконавець не несе відповідальності за невчасне надання послуг, якщо це було спричинене невиконанням Замовником своїх обов'язків (зокрема, але не виключно: сплати передоплати та/або надання доступу до Підрозділу/профілю сервісу «Google Мій бізнес»).

6.3. Якщо компанія Google відмовить в розміщенні Фото з будь-якої причини, зокрема, через їх невідповідність технічним вимогам, а Виконавець протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дня відмови не виготовить і не надасть повторно стандартні Фото, котрі відповідають вимогам компанії Google, то Виконавець повертає Замовнику відповідну суму і буде звільнений від подальших зобов’язань, що виникли з Договору. Зазначене не стосується виготовлених та переданих Виконавцем Замовнику Фото на електронних носіях інформації та майнових авторських прав на Фото, які не підлягають поверненню Виконавцю.

6.4. Загальна відповідальність Виконавця перед Замовником, згідно Договору, незалежно від юридичних підстав, обмежена відшкодуванням шкоди у розмірі оплати, фактично здійсненої Замовником.

6.5. Сторони виключають будь-яку відповідальність Виконавця за зміни, внесені компанією Google.

6.6. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором, якщо дане невиконання або неналежне виконання було викликано настанням обставин непереборної сили, такої як: стихійні лиха, військові дії будь-якого характеру, рішення державних органів тощо.

6.7. Виконавець попереджає, що при порушенні Замовником пункту Договору 3.2.3 Виконавець знімає з себе відповідальність за блокування даного Профілю Google My Business і втрати на ньому будь-якоїінформації.

6.8. В разі оплати іншим способом, ніж зазначеним в п. 4.4 Договору, Виконавець знімає з себе всю відповідальність за виконання обов`язків згідно даного Договору.

6.9. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються у 10 (десяти) денний термін у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.

7. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА ІНШІ УМОВИ

7.1. Сторони домовились, що Виконавець має право використовувати Фото (в якості демонстраційного матеріалу) розроблені у рамках цього Договору Роботи у власних рекламних цілях, зокрема з метою обробки фото та інтеграції в Google Maps.

7.2. Усі зміни та доповнення до Договору укладаються сторонами в письмовій формі, окрім умови, зазначених у п.5.2. Договору.

7.2.1. Сторони допускають укладання, внесення змін, розірвання Договору, а також підписання Актів прийому наданих послуг та будь-яких інших додатків до Договору по факсу (електронній пошті) за умови подальшої заміни факсованих (сканованих) копій на оригінали. Факсована (сканована) копія вважається Сторонами такою, що має юридичну силу до заміни її на оригінал.

7.2.2. Сторони погодили, що укладання, внесення змін, розірвання Договору, а також підписання Актів прийому наданих послуг та будь-яких інших додатків до Договору може відбуватися в електронній формі шляхом використання сервісів електронного документообігу (зокрема, але не виключно, Paperless, Сота, Вчасно, M.E.Doc, ІнстаДок). Сторони визнають будь-які документи, складені та надані будь-якою Стороною іншій в електронній формі, із застосуванням кваліфікованих електронних підписів, як оригінали, що мають юридичну силу. Сторони визнають, що кваліфікований електронний підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного фізичного підпису (за наявності - печатки).

7.2.3. Сторони відмовляються від будь-яких заперечень та зауважень, які вони мають або можуть мати в майбутньому щодо дійсності електронних документів, складених та підписаних Сторонами відповідно до п. 7.2.1. та 7.2.2. цього Договору.

7.3. Договір містить усі домовленості Сторін. Сторони підтверджують, що вони мають усі повноваження на підписання Договору.

7.4. Сторони погодили, що документи, відправлені електронною поштою, мають повну юридичну силу до моменту обміну оригіналами, породжують права та обов’язки для Сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Стороною, від імені якої вони були відправлені.

7.5. При виконанні цього Договору Сторони зобов’язуються забезпечити виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних», включаючи забезпечення режиму захисту персональних даних від незаконної обробки та незаконного доступу до них, а також забезпечити дотримання прав суб’єктів персональних даних. Сторона, яка надає доступ до персональних даних та/або передає такі дані, повинна забезпечити виконання законних підстав для їх обробки та на вимогу іншої Сторони надати відповідні докази такої законної обробки, в іншому випадку Сторона, яка надає доступ до персональних даних та/або передає такі дані іншій Стороні несе повну відповідальність та відшкодовує будь-які збитки суб’єктам персональних даних через незаконну обробку таких даних.

7.6. У всьому, що непередбачено Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

 

8. БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

*Заповнювати бланк друкованими літерами № Договору

Найменування послуги

Вартість, грн

Позначте V

Найменування послуги

Вартість, грн

Позначте V

Створення кольорового QR-коду з логотипом на 1 перехід

1 000,00

1.+/-

Створення двох сторінкового сайту ( за прикладом зразків, замовник самостійно надає домен, або сплачує за наданий домен окремо)

8450,00

10.+/-

Створення кольорового QR-коду з логотипом до 5-ти переходів, з правом використання на рік

3 000,00

2.+/-

Обслуговування сайту на 2 місяці (допомога з Pro підпискою + до 4 правок)

4 000,00

11.+/-

Продовження терміну використання кольорового QR-коду з логотипом до 5 - ти переходів, з правом використання на рік

2 000,00

3.+/-

Створення двох сторінкового сайту ( плюс SEO без додаткових змін, має бути Pro підписка)

11 200,00

12.+/-

Послуга зі створення профілю на Google Maps (за наявності на картах)

 

4.+/-

Інтернет магазин-лендінг 1 категорія, до 20 товарів

9 600,00

13.+/-

Послуги з розблокування доступу до профілю бізнесу Google My Business (за наявності прав власника)

3 000,00

5.+/-

Інтернет магазин-лендінг багато категорій (до 60 товарів)

14 700,00

14.+/-

Послуги з відновлення доступу до профілю бізнесу Google My Business

3 000,00

6.+/-

Налаштування Google ADS сайтудо 1 місяця

5 000,00

15.+/-

Комплекс послуг з налаштування та просування профілю в Google My Business протягом 3 (трьох) місяців

6 450,00

7.+/-

Налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps до 1 місяця (не раніше ніж після трьох місяців обслуговання)

3 000,00

16.+/-

Комплекс послуг з налаштування та просування профілю в Google My Business протягом 6 (шести) місяців

12 600,00

8.+/-

Налаштування Google ADS профілю компанії на Google Maps до 3 місяців (не раніше ніж після трьох місяців обслуговання)

8 000,00

17.+/-

Комплекс послуг з налаштування та просування профілю в Google My Business протягом 12 (дванадцяти) місяців

24 000,00

9.+/-

Індивідуальні пропозиції

 

18.+/-

Повна назва Вашого бізнесу : Повна назва Вашого бізнесу

Категорія : Категорія

 

Дані для внесення в Профіль та Сайт

1

Повна назва Вашого бізнесу : Повна назва Вашого бізнесу

2

Категорія : Категорія

3

Строка3

4

Фактична адреса*: (місто, вул. дім)

Індекс

 

Фактична адреса*: (місто, вул. дім)

і1

і2

і3

і4

і5

5

Поштова адреса*: (місто, вул. дім)

Індекс

 

Поштова адреса*: (місто, вул. дім)

n1

n2

n3

n4

n5

6

ПІБ Директора Вашої компанії: ПІБ Директора Вашої компанії:

7

Графік роботи Вашої компанії: Графік роботи Вашої компанії

8

ПІБ власника сторінки: ПІБ власника сторінки

 

Контактна інформація:

9

Контактний телефон для внесення в профіль та сайт

Контактний телефон

10

Веб-сайт:

Веб-сайт

11

Наявність фотографій: Надає замовник

+/-

12. Потребує фотозйомки

+/-

13. Використовуємо фото з соц. мереж

+/-

14

Коментарі до договору:

Коментарі до договору

 

ПРИМІТКА: При підписанні договору на комплекс послуг з налаштування та просування профілю в Google My Business, Замовнику не рекомендується вносити самостійно інформацію під час обслуговування даного профілю, щоб уникнути блокування його роботи. Прохання, інформацію яку Ви бажаєте розмістити в профіль, попередньо узгоджувати і ставити до відома спеціаліста по просуванню.

 

Телефон: Телефон

E-mail: E-mail

 

9. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН

Замовник:

Виконавець:

Повне найменування

ФОП ПІБ ФОП ,

Юридична адреса: Адреса місцезнаходження (юридична адреса)

Юридична адреса: Юридична адреса .

Код за ЄДРПОУ: Код ЄДРПОУ

Код за ЄДРПОУ: Код ЄДРПОУ/ФОП

Рахунок:   № рахунку

Назва банку: Назва банку

SWIFT: SWIFT

IBAN: IBAN

Рахунок: № рахунку

Назва банку: Назва банку

SWIFT: SWIFT

IBAN: IBAN
 

Тел.: Телефон основний

Е-mail: E-mail основний

Тел.: Телефон основний

Е-mail: E-mail основний

Посада представника

 

_________________  /  
ПІБ представника /

 

_______________________ ФОП ПІБ ФОП

УВАГА! За додаткові послуги, які були узгоджені в усній формі і не прописані в Договорі, Виконавець відповідальності не несе. Виконавець несе відповідальність тільки за ті зобов'язання, які прописані в Договорі

Оплата повинна здійснюватися безпосередньо тільки на р/р Виконавця. В разі оплати іншим способом, Виконавець знімає з себе всю відповідальністьза виконання обов`язків згідно даного Договору.

Схема обслуговування лістингу Google My Business

 

 

До 3 місяців

 

Термін обслуго- вування

Термін обслуго- вування

Термін обслуго- вування

Термін обслуго- вування

Обов’язкова передача прав адміністратора

1 раз

11

12

13

14

Генерація QR-code профілю на картах Google

1 раз

21

22

23

24

Створення короткого посилання на профіль

1 раз

31

32

33

34

Скріншот профілю та відправка у папку на Google диск, замовник отримує посилання, за яким має доступ до диску

Завжди

41

42

43

44

У папці зберігаються всі скріншоти по кожній дії в Google My Business

Завжди

51

52

53

54

Внесення номерів телефонів в усі додаткові поля (за бажанням замовника)

Мін. 2 рази

61

62

63

64

Для кількох філіалів створення кодів, щоб Google не вважав за двійник та не блокував профіль

1 раз

71

72

73

74

Відмітки переваг бізнесу.

Завжди

81

82

83

84

Додавання 4 категорій (за умови, що є вибір, максимальна кількість до 10).

Мін. 4 рази

91

92

93

94

У профілях можливі зміни геолокації.

1 раз

101

102

103

104

Зміна графіку роботи (за бажанням замовника).

1 раз

111

112

113

114

Лайки відгуків (збільшує рейтинг позитивних відгуків).

3 рази

121

122

123

124

Додавання посилання з переходами у соцмережі, на сайти.

1 раз

131

132

133

134

Також, при необхідності, зміна основного номеру телефону.

1 раз

141

142

143

144

Відповіді на питання в чаті. (Відповідь дає спеціаліст по просуванню у випадкунаявності запитуваної інформації. В іншому випадку повідомляє контактну особу про запитання  в чаті)

На всі 1 раз в тиждень

151

152

153

154

Публікації, новини, пости, акції якщо є така можливість (замовник надає найбільш актуальну інформацію)

Мін 5 шт.

161

162

163

164

Завантаження фото від імені власника (при умові, що їх надав замовник).

До 20 шт.

171

172

173

174

Відеоролики (при наявності у замовника, на загальнодоступному ресурсі)

Мін. 2 рази

181

182

183

184

Лайки фотографій (збільшує рейтинг фотографій)

1 раз в тиждень

191

192

193

194

Дата відкриття компанії ( збільшує довіру до бізнесу)

1 раз

201

202

203

204

Опис компанії (збільшує довіру до бізнесу, знайомить потенційного клієнта з компанією)

1 раз

211

212

213

214

 Створення нових послуг або меню, на профілі замовника якщо є така можливість

Мін. 6 разів

221

222

223

224

Відповіді на відгуки (збільшує довіру до бізнесу, впливає на алгоритми пошуку)

На всі 1 раз в тиждень

231

232

233

234

Завантаження фото від імені клієнтів (при умові, що їх надав замовник).

До 20 шт.

241

242

243

244

Загальний звіт по роботі з профілем та статистика змін після 1 та 3 місяців роботи.

1 раз

251

252

253

254

До 6 місяців

 

 

 

 

 

При появі допоміжних опцій, на розсуд, вони можуть бути додані на профіль. Розміщення фото досягнень компанії.

За згодою

261

262

263

264

Пропрацювання 2-3 ключових слів, за якими профіль будуть знаходити на картах Google.

1 раз

271

272

273

274

Публікації, новини, пости, акції якщо є така можливість (замовник надає найбільш актуальну інформацію)

Мін. 5 шт.

281

282

283

284

Загальний звіт по роботі з профілем та статистика змін після 1,3 та 6 місяців роботи.

1 раз

291

292

293

294

До 12 місяців

 

 

 

 

 

Заповненя прайсу товарів та послуг якщо є така можливість (до 24 найменувань)

1 раз

301

302

303

304

Публікації, новини, пости, акції якщо є така можливість (замовник надає найбільш актуальну інформацію)

10 шт.

311

312

313

314

Подавання запиту на видалення фото (при необхідності).

До 5 шт.

321

322

323

324

Подавання запиту на видалення відгуків (при необхідності).

До 5 шт.

331

332

333

334

Збільшення зон надання послуг.

До 5 шт.

341

342

343

344

Моніторинг в Google, чи є інформація на інших місцевих ресурсах, корегування відсутньої інформації, написання відгуків на цих ресурсах, додавання нових фото.

1 раз в тиждень

351

352

353

354

Загальний звіт по роботі з профілем та статистика змін після 1,3,6,9 та 12 місяців роботи.

1 раз

361

362

363

364

Моніторинг, за якими основними запитами підтягує профіль, за якими потрібно ще працювати.

1 раз в тиждень

371

372

373

374

Пропрацювання 5-6 ключових слів, за якими профіль будуть знаходити на картах Google.

1 раз 

381

382

383

384

Розміщення інформації про бізнес на сторінці у Фейсбук компанії

1 раз

391

392

393

394

Прописування геотегів до 20 фотографій.

Протягом роботи

401

402

403

404

 

*Алгоритм роботи з профілем на картах Google , + 30% робіт не описані в даному списку оскільки є комерційною таємницею компанії

Дата на актуализация 02.11.2024 о 18:38:09

Коментари

Само оторизирани потребители могат да оставят коментари!

Изговаряне на текст за търсене
Готово