Відповідальність бізнесу під час війни: інструменти для підвищення ефективності роботи з документами для кожного

Так хочеться прокинутися і прочитати, що можна їхати додому і там безпечно В цей складний час бізнес має продовжувати працювати. "Ми відповідальні за тих, кого приручили". Бізнес складається із трьох сутностей:

1) "чиїсь потреби задовольняються" - споживачі товарів і послуг;

2) "хтось здатен своєю працею задовольняти потреби інших" - виробники, надавачі послуг та посередники;

3) "сплата податків" - найменше товариство з обмеженою відповідальністю сплачує за місяць за свого директора не менше 2500 грн.

 

Якщо ланка 2 випадає, то ланки 1 і 3 поповнюють ряди тих, хто потребує допомоги. Отже, наше моральне зобов'язання не заважати ЗСУ воювати і продовжувати будувати, будувати і будувати. Жахи війни скінчаться і чим міцніше буде "наша будівля", тим складніше комусь подумати про те, що її якось можна зруйнувати. Тому виділяємо на емоції собі півгодинки і решту 23,5 годин думаємо тверезо і працюємо. 

 

Як завжди ми пропонуємо бізнесу інструменти, які дозволять бути більш ефективними:

  1. система електронного документообігу

  2. шаблони документів (готові договори, заяви, акти, листи тощо)

  3. конструктор докуемнтів (створення необмеженої кількості документів за шаблонами користувача)

 

Корисні шаблони, коли немає часу складати їх з нуля або перероблювати з Інтернету:

 

Для пошуку інших шаблонів потрібно скористатися строкою:
 

 

 

 

Слава Україні! Героям Слава!

Дата на публикуване: 15.03.2022

Изговаряне на текст за търсене
Готово