УКР
ENG
POL

Конструктор документів Мої документи
Інструкція

Документ

Заява-претензія при виявленні недоліку в товарі (до керівництва магазину/фірми)

Кому: Повне найменування , адреса: Адреса місцезнаходження (юридична адреса)

інші дані, куди направляється скарга


                                                           ПІБ повністю
                                                           що мешкаю за адресою: Адреса реєстраціі місця проживання (прописки)

                                                           Тел. Номер телефону №1

E-mail: E-mail
 

                                                                   СКАРГА 
                                                                    (заява)

     Я,ПІБ повністю , дата покупки  року у магазині “назва магазину ”, який
розташований за адресою адреса магазину , є власністю Скорочене найменування , ідентифікаційний номер Код ЄДРПОУ , придбав в магазині «назва магазину » назва товару , вартістю в вартість товару грн (вартість товару, прописом (укр.) ), що підтверджує копія чека (гарантійного талону).

В період гарантійного строку (копія гарантійного талону додається), мною були виявлені недоліки, а саме  опис недоліків .

На підставі п. 1,3, 9 ст. 8 ЗУ „Про захист прав споживачів” та договору купівлі продажу, я вимагатиму від Вас:

Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

На час ремонту прошу надати мені у користування товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. (даний пункт може бути виконано лише за умови, якщо товар входить до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.031994 р. №172).

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) виплатити мені неустойку в розмірі одного відсотка вартості товару.

Здійснити обчислювання гарантійного строку на нові комплектуючі вироби і складові частини від дня видачі товару з гарантійного ремонту.

Збільшити гарантійний строк товару на час перебування товару в ремонті.  

Якщо протягом чотирнадцяти днів неможливо усунути недоліки прошу письмово надати мені роз’яснення з яких причин його не можливо усунути. Якщо недолік не можливо усунути з причини відсутності запчастин або зайнятості майстрів, або відсутністю сервісних центрів з ремонту складно-побутової техніки я даю згоду на додатковій термін протягом ще 7 днів.

Якщо вам як підприємцю відомо про те, що усунення недоліку потребує понад 14 календарних днів з інших причин, я, як споживач наполягаю на розірвані договору з негайним поверненням мені коштів у повній сумі, або на заміні товару на такий же товар (на аналогічний), з числа наявних.

Якщо виникає необхідність в проведенні експертизи, я надаю згоду на її проведення протягом 14 календарних днів, про результати експертизи прошу повідомити мене письмово та надати мені висновок експертизи з мокрою печаткою та підписом.

У разі відмови з Вашого боку у позитивному вирішенні мого питання стосовно товару, я буду  вимушений(на) звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області та/або в порядку ст. 22 ЗУ «Про захист прав споживачів» до суду.

Письмову відповідь в термін передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»  прошу надати мені на адресу:Адреса реєстраціі місця проживання (прописки)  та на електронну пошту E-mail .

 

Додатки:

1. Копія касового чеку.

2. Копія гарантійного талону.


 дата скарги р.                                                           

_____________________ ПІБ повністю

Дата оновлення 10.10.2019 о 13:05:16

Коментарі

Тільки авторизовані користувачі мають змогу залишати коментарі!

Продиктуйте текст для пошуку
Готово