Сторони домовились про право підписувати додаткові угоди, додатки до Договору, акти приймання-передачі наданих послуг, рахунки, листи, повідомлення та інші документи, що створюються в процесі виконання цього Договору (надалі – Документи) шляхом накладення електронного підпису (надалі – «ЕП»), в порядку, передбаченому чинним законодавством про електронні документи та електронний документообіг.
При цьому Сторони погоджуються, що:
- ЕП прирівнюється до власноручного підпису уповноваженої особи та відтиску печатки Сторони, а самі Документи, створені та підписані Сторонами шляхом накладення ЕП є оригіналами таких Документів та можуть використовуватись для здійснення, відображення та обліку операцій за цим Договором;
- Документи повинні містити всі обов’язкові та/або істотні умови та реквізити відповідно до вимог чинного законодавства України, або ті умови та реквізити, щодо наявності яких є окрема письмова домовленість Сторін;
- оформлення та підписання Документів здійснюється в строки, передбачені умовами цього Договору;
- Документи, підписані ЕП можуть бути використані як докази під час розв’язання суперечок за цим Договором та в судах;
- Сторони застосовують електронні печатки при здійсненні своєї господарської діяльності.
Сторони домовились, що обмін Документами, підписаними за допомогою ЕП, відбувається за допомогою програмного забезпечення кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, обраного Сторонами, а саме InstaDoc. Зміна на інший Е-сервіс здійснюється за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
При цьому Документи вважаються відправленими однією Стороною та отриманими іншою Стороною з моменту надходження Стороні-відправнику від Сторони-одержувача електронного повідомлення про одержання (доставлення) електронного документа на відповідну електронну адресу, зазначену у статті 11 Договору.
Сторони дійшли згоди, що датою документа є дата зазначена у преамбулі відповідного документа.»
Тільки авторизовані користувачі мають змогу залишати коментарі!