УКР
ENG
POL

Конструктор документів Мої документи
Інструкція

Документ

Скарга в захист прав споживачів (неусунення магазином недоліків протягом гарантійного строку)

Кому: Повне найменування , адреса: Адреса місцезнаходження (юридична адреса)

інші дані, куди направляється скарга


                                                           ПІБ повністю
                                                           що мешкаю за адресою: Адреса реєстраціі місця проживання (прописки)

                                                           Тел. Номер телефону №1

E-mail: E-mail
 

                                                                   СКАРГА 
                                                                    (заява)

     Я,ПІБ повністю , дата покупки  року у магазині “назва магазину ”, який
розташований за адресою адреса магазину , є власністю Скорочене найменування , ідентифікаційний номер Код ЄДРПОУ , придбав в магазині «назва магазину » назва товару , вартістю в вартість товару грн (вартість товару, прописом (укр.) ). Під час укладення договору купівлі-продажу, продавець надав мені  чек  і гарантував/божився, що назва товару буде працювати справно. І запевнив, що в разі поламки я зможу звернутися до їхнього сервісного центру – видавши мені гарантійний талон. Але вже дата інциденту року телевізор зламався.  Я вимушений був звернутися до директора магазину «назва магазину » із скаргою і письмовою заявою попросивши безкоштовно усунути поламку назва товару .

Він погодився і прийняв зламаний назва товару . У відповідності із ч3 ст. 709  Цивільного кодексу України де зазначено, що вимога покупця про безоплатне усунення недоліків товару підлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягом 14 днів. Була знехтувана.  Також на мою вимогу надати мені на час ремонту аналогічний товар, незалежно від моделі, з доставкою, що теж передбачено цією статтею – директор магазину відмовився.

Згідно з ч. 5 ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» кожен день, який я не отримував свій товар, тобто був прострочений з невідомих причин продавець мав би сплатити мені неустойку в розмірі 1% товару.

Мене це обурило і я написав скаргу, тим паче, керуючись законом України  «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян»,

Вимагаю:

1. Вплинути на дирекцію фірми «назва магазину » та вжити заходів щодо директора цієї фірми.

2. Відповідь про результати розгляду цієї скарги надіслати мені у письмовій формі у строки передбачені законодавством України.

Додатки:

  • Копія товарного чеку про придбання телевізора
  • Копія гарантійного талона.
  • Копія заяви до директора магазину «назва магазину »
  • Копія листа-відповіді від директора магазину.


 дата скарги р.                                                           

_____________________ ПІБ повністю

Перелік управлінь Держпродспоживслужби http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Kontakti_Terorganiv/139/

Дата оновлення 10.10.2019 о 13:05:06

Коментарі

Тільки авторизовані користувачі мають змогу залишати коментарі!

Продиктуйте текст для пошуку
Готово