|
Додаток № 1
до Ліцензійного договору на використання програмного забезпечення
№ № Договору
від Дата Договору, (напр.:1 травня 2021 р.)📆
|
Регламент технічної підтримки
1. Загальні положення
1.1. Область застосування
Даний регламент визначає порядок виконання робіт з технічної підтримки системи Назва системи
, а також правила взаємодії користувачів Системи з операторами і консультантами служби технічної підтримки.
1.2. Цілі супроводу
Основними цілями робіт із супроводу Системи є: забезпечення функціонування системи Назва системи
відповідно до Керівництва користувача і адміністратора системи, а також оперативне вирішення проблем, що виникають у користувачів при експлуатації Системи.
1.3. Терміни, умовні позначення і скорочення
№
|
Термін, скорочення
|
Опис
|
1
|
Замовник
|
Повне найменування
|
2
|
Виконавець
|
Повне найменування
|
3
|
ПЗ
|
Назва ПЗ
|
4
|
Назва системи
|
Автоматизована система управління бізнес процесами (надалі БП) підприємств
|
5
|
Користувач
|
Співробітник Замовника, безпосередньо використовує Назва ПЗ
для виконання бізнес-функцій або користується результатами її функціонування.
|
6
|
СТП
|
Служба технічної підтримки
|
7
|
Оператор СТП
|
Спеціаліст служби технічної підтримки, що відповідає за реєстрацію заявок, що надходять від користувачів, а також за вирішення питань, пов'язаних з експлуатацією Назва ПЗ
і не вимагають навичок адміністрування, знання архітектури та аспектів розробки Системи.
|
8
|
Консультант СТП
|
Спеціаліст служби технічної підтримки, що відповідає за вирішення питань, що надходять від користувачів, і виконує регламентні і позапланові роботи по забезпеченню функціонування Назва ПЗ
в штатному режимі.
|
9
|
Заява (інцидент)
|
Звернення Замовника або Користувача на адресу Виконавця з питань експлуатації Назва ПЗ
.
|
10
|
Cлужба Замовника
|
Підрозділ Замовника, виділений для координації взаємовідносин між Користувачами і фахівцями Виконавця.
|
11
|
SLA
|
Угода про рівень сервісу
|
12
|
Система обліку інцидентів
|
Автоматизована система, яка використовується фахівцями Виконавця для реєстрації, обліку та контролю проходження заявок. Доступ до системи може бути так само надано представникам Служби Замовника для перегляду інформації.
|
2. Рівні технічної підтримки
Служба технічної підтримки є підрозділом Виконавця, яка приймає всі звернення користувачів і здійснює оперативну підтримку і супровід Назва ПЗ
.
Процес обробки заявок користувачів передбачає багаторівневу підтримку:
Перший рівень - оператори СТП;
Другий рівень - консультанти СТП.
3. Робота Служби технічної підтримки (СТП)
3.1. Подача заявки Користувачем
Звернення користувачів в СТП здійснюється у разі:
збою в роботі Назва ПЗ
;
проблем в роботі Назва БП
;
виникнення питань, пов'язаних з роботою Назва ПЗ
;
виникнення зауважень по роботі Назва ПЗ
;
наявності у Користувача побажань і пропозицій;
Користувач звертається із заявкою в СТП одним із таких способів:
по телефону:
у наступних мессенджерах: Skype; Whatsapp; Viber; Telegram
безпосередньо у СТП: Trello
Користувачеві необхідно вказати в заявці такі відомості:
Детальний опис питання або проблеми, а також умов виникнення і видів її прояви (дії Користувача, введені дані, повідомлення системи і т.д.). До заявки можуть додаватися також файли або екранні зображення, що ілюструють проблему.
Пріоритет заявки.
Якщо Користувач звертається в СТП по телефону, то перераховані відомості заповнюються Оператором СТП у Trello при реєстрації заявки.
3.2. Статуси заявок
У процесі реєстрації та обробки заявок присвоюється один з наступних статусів:
«Список завдань або Беклог» - призначається при створенні заявки Оператором СТП або Користувачем;
«План розробки або Спрінт» - призначається при взятті заявки в двотижневий план робіт. Релевантно до інцидентів, які потребують участі програміста;
«В процесі» - призначається Консультантом при вивченні проблеми, здійснюються дії, що усувають проблему до моменту, коли рішення сформовано і завершені дії, що усувають проблему;
«Виконана» - призначається після завершення робіт по заявці, але версія коду не надана Замовнику;
«Реліз» - призначається, коли версія коду надана Замовнику і Користувач має можливість перевірити роботу системи.
3.3. Реєстрація заявки користувача Оператором
Заявки реєструються Оператором СТП по міру надходження. У разі якщо в момент надходження Заявки Оператор працює з іншого заявкою, то Заявка ставиться в чергу. Порядок реєстрації та обробки Заявок визначається їх пріоритетом в першу чергу і часом подачі в другу.
Реєстрація заявок за телефоном або мессенджером виконується з понеділка по п’ятницю з час реєстрації та роботи з заявками з, 09:00
до час реєстрації та роботи з заявками до, 18:00
, час місцевий. У святкові дні - неробочий час.
Оператор встановлює категорію і пріоритет отриманої заявки відповідно до Угоди про рівень сервісу (SLA) для визначення черговості її розгляду. Оператор має право змінити пріоритет заявки, призначений Користувачем і, відповідно, термін відповіді згідно SLA.
Оператор класифікує заявку по категорії:
Інцидент - невідповідність в роботі Назва ПЗ
відповідно закладеним вимогам і правилам, поява вікна з повідомленням про помилку, зниження швидкодії або зависання;
Пропозиція (запит на зміну) - зауваження або пропозиція, яка надійшла від Користувача та пов'язана зі зміною (розширенням) функціональності;
Консультація (запит інформації) - проведення пояснення Користувачеві стосовно роботі в Назва ПЗ
, уточнення будь-яких незрозумілих моментів;
Запит документації.
При необхідності після отримання Заявки Оператор зв'язується з Користувачем по телефону або в мессенджері, уточнює данні по Заявці або просить надати додаткову інформацію.
У разі неправильного заповнення запиту Оператор може відхилити Заявку, повідомивши Користувачеві причину відхилення по телефону або в мессенджері.
Якщо Користувач звернувся в СТП по телефону або в мессенджері, то реєстрація заявки в Системі обліку інцидентів проводиться в процесі або після завершення телефонної розмови.
Оператор СТП може зареєструвати Заявку без відповідного звернення Користувача, наприклад, при виявленні помилкових дій користувача або їх наслідків.
3.4. Робота Оператора СТП над заявкою
Роботи по заявкам виконуються з понеділка по п’ятницю з час реєстрації та роботи з заявками з, 09:00
до час реєстрації та роботи з заявками до, 18:00
, час місцевий. У святкові дні - неробочий час.
Оператор може проконсультувати Користувача:
по телефону;
в мессенджері;
показом способу вирішення проблеми через віддалений доступ.
Якщо Користувач звернувся в СТП по телефону або в мессенджері, то Оператор, який прийняв заявку, намагається розв'язати цю проблему в процесі або безпосередньо після завершення телефонної розмови або спілкування в мессенджері. Якщо рішення здійснено у момент спілкування чи одразу після нього, то заявка не фіксується у СТП Trello.
У разі неможливості самостійного вирішення або «критичного» або «високого» пріоритету заявки категорії «Інцидент» Заявці присвоюється статус на «Список завдань або Беклог».
Надалі Оператор СТП контролює терміни виконання заявки і її поточний статус, а також відповідає за підтримку зворотного зв'язку з Користувачем, інформуючи його про стан заявки відповідно до Угоди про рівень сервісу.
При необхідності проведення дій по заявці, які потребують спеціального дозволу від Служби Замовника, Оператор СТП формує відповідний запит і відправляє його по електронній пошті співробітникам Замовника, які приймають рішення. Дії по заявці здійснюються тільки після отримання підтвердження по електронній пошті від Замовника.
3.5. Робота Консультанта СТП над заявкою
3.5.1. Виконання заявки в межах СТП Виконавця
Роботи по заявкам виконуються з понеділка по п’ятницю з час реєстрації та роботи з заявками з, 09:00
до час реєстрації та роботи з заявками до, 18:00
, час місцевий. У святкові дні - неробочий час.
Консультант переводить заявку в статус «В роботі».
При необхідності після отримання Заявки Консультант зв'язується з Користувачем по телефону або у мессенджері, уточнює данні по заявці або просить надати додаткову інформацію. Консультант також може внести уточнюючі питання безпосередньо в Заявці.
Консультант веде роботу по заявці в терміни, встановлені SLA. За погодженням з представником Служби Замовника термін виконання робіт може бути збільшений.
В процесі обробки Заявки Консультант може змінити її пріоритет і, відповідно, термін відповіді згідно SLA.
У роботі над заявкою можуть використовуватися можливості віддаленого доступу до робочих місць користувачів, а також до серверних компонентів Назва ПЗ
.
При необхідності проведення дій по заявці, які потребують спеціального дозволу від Служби Замовника, Консультант СТП формує відповідний запит і відправляє його по електронній пошті співробітникам Замовника, які приймають рішення. Дії по заявці здійснюються тільки після отримання підтвердження по електронній пошті від Замовника.
3.6. Закриття заявки Користувача
Після закінчення роботи по заявці Оператор або Консультант (в залежності від того, хто з них виконував роботи) змінює її статус в Системі обліку інцидентів на «Реліз».
Якщо після отримання відповіді по заявці Користувач не вважає проблему знятою або якість її рішення незадовільно, Користувач повідомляє Оператора або Консультанта по телефону або у мессенджері і робота над нею відновлюється, при цьому в Системі обліку інцидентів статус Заявки змінюється на «План розробки або Спрінт» або в «Процесі».
Якщо відповідь по заявці повністю задовольняє користувача (або через час переведення статусу заявки, 10
днів після переведення заявки в статус «Реліз»), то заявка архівується у СТП.
4. Сервісне обслуговування та технічна підтримка
4.1. Консультаційне обслуговування
Консультаційне обслуговування включає в себе надання консультацій з питань експлуатації Назва ПЗ
, а також за рішенням проблем, що виникають при її роботі. Консультації надаються як з питань, пов'язаних з роботою кінцевих користувачів Назва ПЗ
, так і по адмініструванню Назва ПЗ
її адміністраторами.
4.2. Усунення наслідків збоїв Системи
Усунення наслідків збоїв серверних компонент Системи включає в себе роботи по відновленню нормального функціонування сервісів Назва ПЗ
.
4.3. Адміністрування Системи
Адміністрування Системи включає в себе роботи з налаштування клієнтських процесів та наповненню довідників основних даних.
5. Контактні особи
Перелік контактних осіб визначається в двосторонньому порядку після підписання Договору. У разі заміни контактних осіб сторона, яка здійснила таку заміну, повинна повідомити іншу сторону будь-яким доступним способом протягом Повідомлення про заміну, 2
робочих днів.
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии!