5.5. Перевізник зобов’язаний не допускати перевантаження ТЗ. У випадку такого перезавантаження, Перевізник має повернути Замовнику надлишок вантажу.
5.6. У разі виникнення помилок при оформленні Замовником та третіми особами, які діють за дорученням Замовника, товарно-транспортних та супроводжуючих перевезення документів, Замовник відшкодовує Перевізнику всі пов'язані з зазначеними помилками витрати.
5.7. У разі прострочення платежу винна у простроченні Сторона оплачує іншій Стороні пеню в розмірі пеня, (5)
% від простроченої суми за кожний день прострочення платежу.
5.8. У разі відмови від підтвердженої заявки менш, ніж за підтвердження заявки, (24)
години до завантаження, або не забезпеченні завантаження поданого по підтвердженої заявці автопоїзда протягом забезпеченні завантаження, (2)
-х діб, Замовник оплачує Перевізнику неустойку в розмірі неустойка, (10)
% (неустойка, (10), прописом (укр.)
відсотків) від вартості замовлених транспортно-експедиційних послуг. Оплата зазначеної неустойки не звільняє Замовника від оплати наднормативних простоїв, зазначених у п. 5.4. Не забепечення автопоїзда, поданого по підтвердженій заявці, протягом забепечення автопоїзда, (48)
(забепечення автопоїзда, (48), прописом (укр.)
) годин з моменту, зазначеного в заявці, прирівнюється до відмови від підтвердженої заявки.
|
5.5. The Carrier is obliged not to overload the vehicle. In case of such reloading, the Carrier must return the excess cargo to the Customer.
5.6. In case of errors in the execution of the Customer and third parties acting on behalf of the Customer, freight and transport accompanying documents, the Customer shall reimburse the Carrier for all costs associated with these errors. 5.7. In case of late payment, the Party guilty of late payment shall pay to the other Party a penalty of пеня, (5)
% of the overdue amount for each day of late payment.
5.8. In case of rejection of the confirmed application less than підтвердження заявки, (24)
hours before loading, or failure to ensure loading of the submitted on the confirmed application road train within забезпеченні завантаження, (2)
days, the Customer pays the Carrier a penalty of неустойка, (10)
% (неустойка, (10), прописом (eng.)
percent) of the ordered freight forwarding services. Payment of the specified penalty does not release the Customer from payment of the excessive downtimes specified in item 5.4. Failure to ensure the loading of a road train submitted on a confirmed application within забепечення автопоїзда, (48)
(забепечення автопоїзда, (48), прописом (eng.)
) hours from the time specified in the application is tantamount to rejection of the confirmed application.
|
5.9. У випадку, якщо до моменту відмови від заявки Перевізник почав виконувати подачу транспорту до місця завантаження, Замовник відшкодовує витрати понесені Перевізником плюс штрафні санкції у розмірі витрати плюс штрафні санкції, (10)
% від понесених витрат. Для цього підпункту відмовою Замовника від перевезення вважається його письмову відмову від Замовлення (факс, телекс, електронна пошта) має юридичну силу до отримання оригіналу відмови від Заявки на фірмовому бланку завіреним печаткою Замовника.
|
5.9. If the Carrier has started to supply the transport to the place of loading before the moment of rejection of the aplication, the Customer shall reimburse the costs incurred by the Carrier plus penalties in the amount of витрати плюс штрафні санкції, (10)
% of the costs incurred. For this sub-item, the Customer's refusal to transport is considered his written refusal of the Order (fax, telex, e-mail) has legal force until the original refusal of the Application on the letterhead certified by the Customer's seal.
|